از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93845

140 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به مشکلات ناشی از سیل برای مردم این استان و کشور اظهار داشت: این سیل ها باید مقدمه ای برای ساختن خانه های مستحکم تر و ایجاد زیرساخت های مناسب باشد.وی افزود: با بارندگی […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به مشکلات ناشی از سیل برای مردم این استان و کشور اظهار داشت: این سیل ها باید مقدمه ای برای ساختن خانه های مستحکم تر و ایجاد زیرساخت های مناسب باشد.
وی افزود: با بارندگی هایی که امسال صورت گرفت خشکسالی برطرف شده و باران فراوان زمین را سیراب کرده که این خود زمینه لازم را برای رونق تولید در بخش کشاورزی فراهم کرده است.
وی با قدردانی از همه کسانی که در جریان سیل به یاری سیلزدگان شتافتند، گفت: همه مردم و مسئولان با ازخودگذشتگی و کار جهادی در کنار هم کار زیبایی را رقم زدند.
امام جمعه موقت بجنورد در ادامه از ۱۲ فروردین به عنوان روزی بسیار ارزشمند یاد کرد و افزود: مردم ما در این روز بهترین نوع انتخابات را پای صندوق های رای به نمایش گذاشتند و به جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی رای دادند.
موسوی جاجرمی اظهار داشت: این مردم تا جان دارند از این نظام و انقلاب و راه شهدا دست برنمی دارند و هر مشکلی که پیش بیاید ملت ایستاده اند و دشمنان و امریکا و اسرائیل را شکست خواهند داد ولی باید مشکلات مردم کمتر شود و مسئولان بیشتر تلاش کنند.
وی به نزدیکی بعثت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: مبعث از جمله مهمترین روزهای بشریت است.
ط/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


بحران


بجنورد

نظرات بسته شده است.