از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93841

693 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته در مدرسه قلعه شاهرود با اشاره به اهمیت روز ۱۲ فروردین که به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است ، افزود: ۱۲ فروردین روز رسمیت این نظام و رسمیت حاکمیت دینی و ولی فقیه در مقابل حاکمیت شرک و […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های این هفته در مدرسه قلعه شاهرود با اشاره به اهمیت روز ۱۲ فروردین که به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است ، افزود: ۱۲ فروردین روز رسمیت این نظام و رسمیت حاکمیت دینی و ولی فقیه در مقابل حاکمیت شرک و طاغوت است که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت : در عرصه بین المللی و داخلی در سال ۹۷ حوادث مهمی را پشت سر گذاشتیم که میتوان به خروج امریکا از برجام و پیامدهای داخلی آن اشاره کرد، آنچه که در داخل کشور انتظار می رفت توسط مجلس و دولتمردان عملیاتی نشد و مجلس در این مورد نتوانست به خوبی پاسخگوی نیازها باشد.
حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: اگر مجلس پای خیلی از مسائل می ایستاد بسیاری از چالش های اقتصادی مانند سیر صعودی قیمت ها روی نمی داد ، توقع مردم از دولت زیاد است ، در کشوری که این چنین تحریم شده باید مقابل بسیاری از ریخت و پاش ها گرفته شود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت : با وجود تحریم ها در سال ۹۷ دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه دفاعی مانند موشکی و پهبادی بدست آمد.
وی با اشاره به قتل خبرنگار منتقد سعودی افزود: اگر شهدای مظلوم یمن نتوانستند آل سعود را رسوا کنند، قتل یک خبرنگار آل سعود را بی آبرو کرد .
حجت الاسلام سعیدی به بعثت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: بعثت آغاز جهانی شدن اسلام بوده و موجب تحولات بسیاری در حوزه های مختلف شده است که یکی از مهمترین آن ها انقلاب فکری و تغییر در نگرش انسانهاست.
خطیب موقت جمعه شاهرود ، بعثت را تحولی بزرگ برای از بین رفتن نظام باطل و ایجاد زمینه مناسب برای حکومت صالحان دانست و افزود: پیامبر (ص) ارکان نظام را شکل دادند تا انسانهای فاسدی که راس حکومت بودند کنار رفته و صالحان جایگزین شوند.
حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: حوادث و اتفاقات اخیر هشداری برای همه مردم و مسوولان است ، باید در هر شرایطی به همنوعان خود کمک و از آلام آن ها کم کنیم.
۷۳۵۹/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


سعیدی


شاهرود

نظرات بسته شده است.