از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93826

112 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام یوسف جمالی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: این اقدام که برای جلب رضایت رژیم اشغالگر در انتخابات صورت گرفته محکوم است.وی بیان کرد: به رسمیت شناخته شدن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان نقض آشکار حقوق بین الملل است و در این راستا آمریکا همواره نشان […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام یوسف جمالی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: این اقدام که برای جلب رضایت رژیم اشغالگر در انتخابات صورت گرفته محکوم است.
وی بیان کرد: به رسمیت شناخته شدن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان نقض آشکار حقوق بین الملل است و در این راستا آمریکا همواره نشان داده به هیچکدام از معاهده ها به جز معاهده های تامین کننده منافع آنها پایبند نیست.
جمالی ادامه داد: آنچه برای آمریکا ارزش ندارد جان انسان ها و حق حاکمیت کشورهاست که همواره توسط آنها نقض می شود.
وی گفت: این جسارت آمریکا و حامیانش بخاطر انفعال برخی از کشورهای اسلامی است که با وجود به یدک کشیدن پسوندهای اسلامی در قبال اقدام های گستاخانه آمریکا عکس العملی نشان نمی دهند.
جمالی همچنین با تسلیت درگذشت برخی از هم وطنان در جریان سیل اخیر اظهارداشت: تلاش های مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برای گشودن درب مصلی ها و مسافران مواجه خطر سیل احتمالی قابل تقدیر است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: راهکارهای ترسیم شده از سوی رهبری معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب باید بطور جد از سوی مسئولان مورد توجه و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


اسرائیل


آمریکا


سیل

نظرات بسته شده است.