از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93824

344 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان ضمن اعلام دریافت این پیام به نقل از رئیس مجلس عالی نخجوان خبر داده است که وی مراتب همدردی دولت و ملت خود را با ملت و دولت ایران ابلاغ کرده است.در پیام واصف طالب اف خطاب به ظریف آمده است : غم و […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان ضمن اعلام دریافت این پیام به نقل از رئیس مجلس عالی نخجوان خبر داده است که وی مراتب همدردی دولت و ملت خود را با ملت و دولت ایران ابلاغ کرده است.
در پیام واصف طالب اف خطاب به ظریف آمده است : غم و اندوه خود از خبر جان باختن انسان ها و خرابی ها در نتیجه فاجعه طبیعی در جمهوری اسلامی ایران را به استحضار رسانیده و در رابطه با این فاجعه به شما، به خانواده های جان باختگان و مردم کشور برادر ایران با اندوه عمیق تسلیت گفته، برای مجروحین و خسارت دیدگان شفا می طلبم.
به گزارش خطرنگار، در پی بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد، سیلاب برخی استان های شمالی، جنوبی و جنوب غرب کشور را در برگرفت.
بیشترین آسیب های این پدیده در استان های گلستان و مازندران و فارس بود و در روزهای اخیر عملیات امداد رسانی توسط دستگاه های اجرایی، ارگان های نظامی و نهادهای مدنی و مردم در این سه استان ادامه داشته است.
در همین راستا جلسه ستاد بحران کشور با حضور رییس جمهوری و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای امداد رسان در تهران برگزار شد و بعد از آن حسن روحانی برای بازدید از مناطق سیل زده و نحوه کمک رسانی به سیل زدگان به استان های گلستان و مازندران سفر کرد.
همچنین رییس جمهوری برای بررسی روند اقدامات انجام شده به منظور مواجهه با بروز سیل در خوزستان امروز جمعه به این استان سفر کرد.
خاورم ** ۳۳۷*۱۱۰۴*

انتهای پیام /*


سیاسی


نخجوان


ایران

نظرات بسته شده است.