از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93822

206 بازدید

حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر بااشاره به برف وکولاک شدید بخش کالپوش افزود:نقاط مشکل آفرین شناسایی شود وتمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای مقابله با انواع بحران‌ها اعم از سیل، زلزله و طوفان آمادگی کامل داشته باشند.امام جمعه میامی گفت: دربرف […]

حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر بااشاره به برف وکولاک شدید بخش کالپوش افزود:نقاط مشکل آفرین شناسایی شود وتمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای مقابله با انواع بحران‌ها اعم از سیل، زلزله و طوفان آمادگی کامل داشته باشند.
امام جمعه میامی گفت: دربرف وکولاک شدید بخش کالپوش بسیاری از نیروهای امدادی درایام نوروز برای رفع مشکلات وخدمت رسانی تلاش کردند.
وی بااشاره به مشکلات بوجودآمده دربخش کالپوش تصریح کرد: رانش زمین که دغدغه ونگرانی مردم است باید باجدیت وکارشناسی پیگیری شود .
صفایی پور افزود : کمک به سیل زدگان امرخداپسندانه است ، مردم برای کمک به سیلزدگان استان گلستان ودیگر مناطق کشور تلاش واهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی به بارندگی های چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی وخدمت رسان آمادگی لازم را داشته باشند .
امام جمعه میامی بااشاره به موج دوم سفرهای نوروزی گفت: مردم برای پذیرایی وخدمت رسانی به زائران تلاش نمایند ، خدمت رسانی به زائران ومسافران افتخاربزرگی است که نصیب مردم این منطقه شده است .
وی با تقدیر از عوامل خدمت رسان درایام نوروزگفت: ایجاد و راه اندازی ایستگاه های پذیرایی و ستادهای اسکان نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده ای دارد .
امام جمعه میامی بااشاره به ضرورت تحقق شعارسال افزود: برای رونق تولید و اشتغال،لازم است همه ظرفیت های موجود در این زمینه بویژه تسهیلات بانکی برای اشتغال جوانان به خوبی به کار گرفته شود.
به گزارش خطرنگار، ، در حاشیه برگزاری نمازجمعه کمک به سیل زدگان جمع آوری شد.
۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


صفایی پور


شاهرود

نظرات بسته شده است.