از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93809

265 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از فدراسیون تیراندازی با کمان، درادامه رقابت ها کاپ آسیایی که به میزبانی شهر بانکوک در کشور تایلند در انجام می شود، تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ١۵۶ بر ١٢۶ مقابل سریلانکا به برتری رسید و در مرحله یک چهارم با نتیجه ١۵١ بر ١۵٠ ویتنام […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، از فدراسیون تیراندازی با کمان، درادامه رقابت ها کاپ آسیایی که به میزبانی شهر بانکوک در کشور تایلند در انجام می شود، تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ١۵۶ بر ١٢۶ مقابل سریلانکا به برتری رسید و در مرحله یک چهارم با نتیجه ١۵١ بر ١۵٠ ویتنام را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در ادامه با نتیجه ١۵٨ بر ١۵۵ مالزی از پیش رو برداشت و به فینال رسید تا حریف اندونزی در دیدار پایانی شود.
پیش از این «محمد صالح پالیزبان» در کامپوند انفرادی فینالیست شده بود و امروز برای کسب مدال طلا به مصاف حریف قزاقستانی خود برود.
این رقابت ها از پنجم تا ۱۱ فروردین در حال برگزاری است و اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و محمد صالح پالیزبان در بخش کامپوند مردان و راحله فارسی، گیسا بایبوردی و ویدا حلیمیان در بخش زنان به مسابقات اعزام شدند.
ورزشی ** ۹۰۲۹ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


ورزش


تیراندازی با کمان


آسیایی


فینال

نظرات بسته شده است.