از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93797

224 بازدید

دکتر مجید ارجمند جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: از این تعداد بازرسی ها ۶۶ مورد مربوط به مراکز و اماکن بین راهی می‌شود.وی حفظ آرامش و ایجاد اطمینان در بهداشت عمومی شهرستان را از اهداف ‘برنامه سلامت نوروزی’ دانشگاه دانست و اظهار داشت: همکاری دیگر سازمان‌ها و ادارات شهرستان در نظارت بر مراکز، […]

دکتر مجید ارجمند جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: از این تعداد بازرسی ها ۶۶ مورد مربوط به مراکز و اماکن بین راهی می‌شود.
وی حفظ آرامش و ایجاد اطمینان در بهداشت عمومی شهرستان را از اهداف ‘برنامه سلامت نوروزی’ دانشگاه دانست و اظهار داشت: همکاری دیگر سازمان‌ها و ادارات شهرستان در نظارت بر مراکز، سامانه‌های آبرسانی و اماکن بین راهی بسیار کمک‌رسان بوده است.
وی گفت: تعداد صدور اخطار بحرانی و غیربحرانی مراکز متخلف در ۱۰ روز گذشته ۹۳ مورد بوده که ۱۴ مورد آن به مراجع قضایی معرفی و پلمب شده است.
به گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی جهرم، سه هزار و ۶۹۴ مواد غذایی غیر بهداشتی کشف و معدوم سازی شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون ۹۶ مورد نمونه برداری غذایی توسط بازرسین بهداشت دانشگاه صورت گرفته و تعداد نمونه آب آشامیدنی گرفته شده در سطح شهرستان ۱۰۱ مورد بوده است.
ارجمند افزود: در اقدامات ‘ برنامه سلامت نوروزی’ دانشگاه تعداد کلرسنجی آب و سنجش با تجهیزات پرتابل به ترتیب هزار و ۴۸۲ و هزار و ۲۱۰ مورد بوده است.
به گفته وی تعداد رسیدگی به شکایات مردمی در روزهای اخیر سال جدید ۳۷ مورد بوده است.
وی با شعار هر ‘شهروند یک بازرس’ افزود: همشهریان و مسافرین نوروزی می‌توانند هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه شکایات تلفنی ۱۹۰ اعلام کنند.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
۹۹۱۰/ ۲۰۲۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


بهداشت


سلامت نوروزی


شهرستان جهرم

نظرات بسته شده است.