از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93795

186 بازدید

به گزارش روز جمعه خبرنگار ورزشی خطرنگار، از گوگل اسپورت، جام جهانی بسکتبال از ۹ تا ۲۴ شهریورماه آغاز و دوست داران این رشته ورزشی برای تماشای رقابت تیم های کشورشان راهی چین می شوند.این درحالی است که بسیاری از بسکتبال دوستان منتظر هستند تا ببینند کدام ستاره های دنیای توپ و تور اعلام می […]

به گزارش روز جمعه خبرنگار ورزشی خطرنگار، از گوگل اسپورت، جام جهانی بسکتبال از ۹ تا ۲۴ شهریورماه آغاز و دوست داران این رشته ورزشی برای تماشای رقابت تیم های کشورشان راهی چین می شوند.
این درحالی است که بسیاری از بسکتبال دوستان منتظر هستند تا ببینند کدام ستاره های دنیای توپ و تور اعلام می کنند که در جام جهانی حضور خواهند داشت. دراین میان، بیشتر نگاه ها به ترکیب تیم ملی بسکتبال آمریکا است جایی که بسیاری از بزرگان جهان در آن حضور دارند. پیش از این «جیمز هاردن» ستاره تیم هیوستون اعلام کرد که با تمام وجود راهی جام جهانی ۲۰۱۹ می شود و حالا پس از او «لبرون جیمز» ستاره تیم لس آنجلس لیکرز که امسال فصلی تلخ را پشت سر می گذارد نیز برای حضور در جام جهانی چین اعلام آمادگی کرده است.
این خبر می تواند برای بسکتبال دوستانی که راهی چین می شود مهم تر از هرچیزی باشد.
جیمز گفته است: جام جهانی بالاترین سطح رقابتی است که در آن حضور داشته ام و بدون شک امسال نیز می خواهم این رویداد را تجربه کنم.
بطور قطع این خبر می تواند برای بسکتبال دوستان ترکیه، ژاپن و جمهوری چک بسیار خوشحال کننده باشد زیرا که تیم کشورشان قرار است در گروه E مسابقات با آمریکا روبه شود و این مسابقات می تواند فرصت دیدن لبرون جیمز و دیگر ستاره های بسکتبال آمریکا از نزدیک را در اختیار آنها قرار دهد.
رقابت های گروه E در شانگهای برگزار می شود و آمریکا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دراین تورنمنت شرکت می کند.
تیم ملی بسکتبال ایران نیز که اواخر سال ۹۷ جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد، در گروه C با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است.
جدول گروهای هشت گانه:
گروه A: ساحل عاج، لهستان، ونزوئلا، چین
گروه B: روسیه، آرژانتین، کره جنوبی، نیجریه‌
گروه C: اسپانیا، ایران، پورتوریکو، تونس
گروه D: آنگولا، فیلیپین، ایتالیا، صربستان‌
گروه E: ترکیه، جهوری چک، آمریکا، ژاپن
گروه F:یونان، نیوزیلند ، برزیل، مونته نگرو
گروه G: دومینیکن، فرانسه، آلمان، اردن
گروه H: کانادا، سنگال، لیتوانی، استرالیا
ورزشی ** ۹۲۱۹ ** ۹۰۲۹ ** ۱۳۵۵

انتهای پیام /*


ورزش


بسکتبال


NBA


لبرون جیمز

نظرات بسته شده است.