از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93779

191 بازدید

به گزارش خبرنگار ورزشی خطرنگار، بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان یکی از مهره های قابل اعتماد سرمربی پرسپولیس در چند وقت اخیر بوده و با وجود تمام انتقاداتی که از او صورت گرفت، برانکو همچنان از او به عنوان یکی از مهره های اصلی خود استفاده می کرد.بشار رسن روز جمعه در گفت و گو […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خطرنگار، بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان یکی از مهره های قابل اعتماد سرمربی پرسپولیس در چند وقت اخیر بوده و با وجود تمام انتقاداتی که از او صورت گرفت، برانکو همچنان از او به عنوان یکی از مهره های اصلی خود استفاده می کرد.
بشار رسن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، در مورد سالی که گذشت و برنامه هایش برای برای سال آینده گفت و گویی انجام داد که در زیر می خوانید.
*سالی که گذشت چطور بود؟
در مجموع ۹۷ سال منحصر به فردی بود و اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ داد. با این حال امیدوارم در سال جدید اتفاقات شیرین زیادی رقم بخورد.
*بهترین خاطره ات در سالی که گذشت چه بود؟
قهرمانی با پرسپولیس در لیگ و نایب قهرمانی در آسیا با پرسپولیس. از طرفی انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال عراق هم اتفاق خوبی بود.
*بدترین اتفاق چطور؟
امسال فوت مادرم موجب شد تا خطره بدی رقم بخورد. موضوعی که هیچ گاه فراموش نخواهد شد و بد ترین اتفاق نه تنها امسال بلکه تمام زندگی ام را رقم زد.
*هدفت برای سال آینده چیست؟
من در سنی هستم که هر روز باید از روز بعد بهتر باشم و پیشرفت کنم. مطمئنا برای شخص خودم تلاش می کنم تا برای پرسپولیس مفید باشم و پیشرفت کنم.
*با وجود تمام پیشنهاداتی که داشتی، دو سال دیگر هم در پرسپولیس ماندنی شدی. علت این موضوع چه بود؟
پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد. هواداران یکی از اصلی ترین دلایلی بودند که من در پرسپولیس ماندگار شدم. آنها در بدترین شرایط روحی برای من سنگ تمام گذاشتند و من هم باید تمام تلاشم را برای خوشحالی آنها انجام دهم و محبت انها را جبران کنیم.
*پرسپولیس سال آینده را چطور میبینی؟
امسال از جایگاهی حائز اهمیت است که در سه جام باید بجنگیم. امسال جام حذفی را هم پیش رو داریم و شانس اصلی قهرمانی محسوب می شویم و دو بازی تا جام فاصله داریم. در لیگ هم باید جایگاهمان را حفظ کنیم. از طرفی من قهرمانی در کاپ آسیا را تجربه کردم و دوست دارم که قهرمانی با پرسپولیس در آسیا را هم تحربه کنم. موضوعی که دور از دسترس نیست.
*فرهنگ ایران و عراق شباهتی به هم دارد؟
بله. یکی از عواملی که باعث شد من خیلی زود به زندگی در تهران عادت کنم این فرهنگ نزدیک به هم مردم است. در ایران مردم خیلی مهربان هستند همیشه احترام میگذارند. من از زندگی در تهران لذت می برم.
*آیا در عراق هم عیدی مانند عید ایرانی ها دارید؟
بله چنین عیدی وجود دارد که مردم به هم تبریک می گویند و به دیدار همدیگر می روند و حتی به هم عیدی می دهند.
*در میان غذاهای ایرانی چه غذایی را بیشتر از همه دوست داری؟
غذاهای ایرانی و عراقی تقریبا نزدیک به هم هستند اما قرمه سبزی را خیلی دوست دارم.
*در تیم بهترین دوستت چه کسی است؟
همه در تیم رابطه خوبی با هم داریم و به هم خیلی نزدیک هستیم. یکی از عوامل اصلی که موجب موفقیت پرسپولیس شده هم همین مساله است. همه با هم رابطه خوبی داریم. البته من بیشتر در اردو ها با شایان مصلح هم اتاقی هستم و او دوست خیلی خوبی برای من است.
ورزشی**۹۴۶۳**

انتهای پیام /*


ورزش


بشار رسن


پرسپولیس


هواداران

نظرات بسته شده است.