از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93775

352 بازدید

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، نظامیان صهیونیستی با حمله به تظاهرات شبانه فلسطینی ها در دو محدود شرق غزه و جبالیا ، ۱۱ فلسطینی را مجروح کرده اند.بر اساس این گزارش، پنج فلسطینی در جبالیا و ۶ فلسطینی دیگر در شرق غزه هدف گلوله نظامیان صهیونیستی قرار گرفته اند.از سوی دیگر شورای شهرک سازی […]

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، نظامیان صهیونیستی با حمله به تظاهرات شبانه فلسطینی ها در دو محدود شرق غزه و جبالیا ، ۱۱ فلسطینی را مجروح کرده اند.
بر اساس این گزارش، پنج فلسطینی در جبالیا و ۶ فلسطینی دیگر در شرق غزه هدف گلوله نظامیان صهیونیستی قرار گرفته اند.
از سوی دیگر شورای شهرک سازی در مناطق مرزی با غزه از ساکنان شهرک صهیونیستی کرم شالوم واقع در مرز غزه و سرزمین های اشغالی خواسته اند تا این شهرک را برای روزهای جمعه و شنبه همزمان با تظاهرات بازگشت و مراسم روز زمین ترک کنند.
این برای نخستین بار پس از جنگ سال ۲۰۱۴ میلادی غزه است که شورای منطقه ای اشکول از شهرک نشیان کرم شالوم می خواهد تا این منطقه را تخلیه کنند.
مردم فلسطین در نوار غزه برای مشارکت در راهپیمایی میلیونی بازگشت در سالروز آغاز این راهپیمایی در شنبه آینده و همزمان با روز زمین با هدف شکستن محاصره غزه آماده می شوند.
مردم غزه از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ مصادف با ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با برگزاری تظاهرات گسترده با عنوان بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند و این اقدام را هر هفته تجدید کرده اند.
تاکنون در جریان این اعترضات در مرز غزه و سرزمین های اشغالی، ۲۵۸ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن دیگر زخمی شدند.
راهپیمایی بازگشت در هفته های گذشته در روزهای جمعه برگزار می شد که این هفته به صورت استثنا روز شنبه برگزار می شود.
شبک**۹۳۶۵**۱۱۰۴**

انتهای پیام /*


سیاسی


غزه


رژیم صهیونیستی


تظاهرات

نظرات بسته شده است.