از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93765

236 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کارون با اقدامات اطلاعاتی باند سه نفره سارقان مسلح را شناسایی کردند.وی افزود: کارآگاهان پلیس با به […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کارون با اقدامات اطلاعاتی باند سه نفره سارقان مسلح را شناسایی کردند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی پس از تعقیب و گریز و رعایت قانون به کارگیری سلاح، اعضای این باند را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ قبضه اسلحه شکاری و یک خودروی پژو پارس سرقتی کشف شد.
وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به هشت فقره سرقت مسلحانه خودرو، منزل و مغازه اعتراف کردند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: تحقیقات پلیس خوزستان برای جهت کشف جرایم دیگر این باند همچنان ادامه دارد.
همچنین پیش از این در ۱۷ بهمن ماه سال گذشته فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری هفت سارق مسلح حرفه ای در شهرستان های اهواز و کارون خبر داده بود.
۷۱۵۲/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


فرمانده انتظامی خوزستان


انهدام باند سارقان مسلح


خوزستان

نظرات بسته شده است.