از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93763

188 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار خطرنگار، «محمد دایی» پس از تساوی بدون گل تیم سایپا مقابل نساجی مازندران در نشست خبری افزود: به رغم اینکه فکر می کردیم یک داور مسلط به بازی برای این مسابقه انتخاب شده اما در یک صحنه وی پنالتی صد درصد را برای تیم سایپا نگرفت که امیدوارم سهوی بوده […]

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار خطرنگار، «محمد دایی» پس از تساوی بدون گل تیم سایپا مقابل نساجی مازندران در نشست خبری افزود: به رغم اینکه فکر می کردیم یک داور مسلط به بازی برای این مسابقه انتخاب شده اما در یک صحنه وی پنالتی صد درصد را برای تیم سایپا نگرفت که امیدوارم سهوی بوده و عمدی در کار نباشد.
وی درباره افت تیم سایپا اظهارداشت: با این نظر موافق نیستم زیرا در دو هفته اخیر موفق به کسب پیروزی شدیم و این مهم با حضور بازیکنان ۱۷ تا ۱۹ ساله رقم زده شده که باید به آنها افتخار کرد.
مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: در دیدار امروز ۶۰ درصد از بازیکنان اصلی را به دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیارنداشتیم و اگر داور در قضاوت بیشتر دقت می کرد قطعا صاحب ۳ امتیاز می شدیم.
محمد دایی در خصوص هدفگذاری تیم سایپا اظهار داشت: به دنبال کسب قهرمانی برای رقابت های لیگ برتر نیستم و تیم را با توجه به بودجه ای که داشتیم، بستیم ولی قطعا هدف ما معرفی بازیکنان جوان و آینده دار به فوتبال ایران است.
«علی دایی» سرمربی تیم سایپا که به دلیل اخراج در بازی گذشته اجازه حضور روی نیمکت را نداشت و از روی سکوها بازی را دنبال می کرد، نتوانست در نشست خبری نیز حاضر شود. وی پس از پایان بازی به اتاق نماینده فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس رفت و نسبت به اتفاقات بازی اعتراض خود را اعلام کرد.
«رسول فروغی» ناظر داوری این بازی نیز به اعتراض سرمربی سایپا پاسخ داد.
تیم سایپا با کسب تساوی با ۲۷ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی ایستاد و نساجی نیز با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.
شبک**ورزشی**۹۰۲۹**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


محمد دایی


سایپا

نظرات بسته شده است.