از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93760

303 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، آدام شف روز پنج شنبه به وقت محلی در نشستی با موضوع نمایشنامه پوتین: استفاده کرملین از الیگارشی، پول و اطلاعات در انتخابات ۲۰۱۶ و فراتر از آن، این مطلب را در پاسخ به نماینده جمهوریخواه که خواستار استعفای او شده بود، مطرح کرد.به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه رابرت […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، آدام شف روز پنج شنبه به وقت محلی در نشستی با موضوع نمایشنامه پوتین: استفاده کرملین از الیگارشی، پول و اطلاعات در انتخابات ۲۰۱۶ و فراتر از آن، این مطلب را در پاسخ به نماینده جمهوریخواه که خواستار استعفای او شده بود، مطرح کرد.
به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات انتخابات ۲۰۱۶ به صورت رسمی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به تبانی با روسیه متهم نکرده است، تمام ۹ عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نامه ای را امضا کردند و خواستار استعفای رئیس این کمیته که نماینده دمکرات است، شدند.
وی افزود: شما ممکن است بگویید هرچیزی را که برای پیروزی لازم باشد، انجام می دهید اما من اینگونه فکر نمی کنم.
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: همانگونه که شما از نشست استماعی امروز به جای توجه به نظرات، همسو با حملات رئیس جمهوری برای حمله به من استفاده کردید، من هم از این فرصت برای پاسخگویی استفاده می کنم.
شف اضافه کرد: ممکن است همکاران من فکر کنند که پیشنهادهای کثیف روسیه علیه نامزد دمکرات بخشی از آن چیزی که تلاش دولت روسیه برای کمک به ستاد انتخاباتی ترامپ توصیف شد، پذیرفتنی باشد.
وی یادآور شد: ممکن است از نظر همکاران من پیشنهاد به پسر رئیس جمهوری که نقش محوری در ستاد انتخاباتی او داشت، پسر رئیس جمهوری آن را به پلیس فدرال(اف بی آی) اطلاع نداد و دریافت کمک مالی از خارجی ها را رد نکرد؛ درست باشد.
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد: نه، در عوض پسرش گفت که او کمک روسیه را دوست می داشت. شاید برای شما پذیرفتنی باشد که او با آنها نشست داشت. شاید برای شما مقبول باشد که پال منافورت رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ با تجربه فراوان در برگزاری کمپین ها، هم نشست های مشابه داشته است.
شف ادامه داد: شاید برای شما پذیرفتنی باشد که داماد رئیس جمهوری هم چنین ملاقاتی داشت. شاید از نظر شما درست باشد که آنها این نشست ها را از عموم مخفی کرده اند.
اشاره رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به نشست دونالد جونیور ترامپ، جرد کوشنر و پال منافورت با مقامات روسیه در برج ترامپ در سال ۲۰۱۶ است.
شف افزود: شاید شما بگویید همه اینها برای پیروز شدن بوده است اما من اینگونه فکر نمی کنم. من فکر می کنم که این کاملا دور از شان، غیراخلاقی، ضد وطن پرستی و فساد است.
اروپام*۱۴۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا


روسیه


مجلس نمایندگان

نظرات بسته شده است.