از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93751

255 بازدید

به گزارش خطرنگار، سعید نمکی شامگاه پنجشنبه در نشست مدیریت بحران الیگودرز در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: زمانی که نتانیاهو پارچ آب را نشان داد و با تحقیر معتقد بود مردم ایران روزی محتاج آب خواهند شد و ما می توانیم به شما کمک کنیم، همان موقع با خود اندیشیدم که چقدر دل […]

به گزارش خطرنگار، سعید نمکی شامگاه پنجشنبه در نشست مدیریت بحران الیگودرز در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: زمانی که نتانیاهو پارچ آب را نشان داد و با تحقیر معتقد بود مردم ایران روزی محتاج آب خواهند شد و ما می توانیم به شما کمک کنیم، همان موقع با خود اندیشیدم که چقدر دل مادران و پدران شهید شکست.
وی گفت: این دشمن قسم خورده نظام، انقلاب و مردم انتظار داشتند همه ما از بین برویم و اکنون دلسوزی می کند.
وی بیان کرد: تردید نداشتم که خداوند با دعای مادران و پدران شهید نعمت را بر ما فزونی خواهد داشت و این اتفاق افتاد.
نمکی بیان کرد: عده ای از عزیزان در استان های مختلف بی خانمان شدند و مردم مشکلات زیادی را تحمل کردند ولی سالی پربار برای کشاورزان خواهد بود چراکه زاگرس به شدت در معرض خطر بود و بیماری های بلوط زاگرس ناشی از خشکسالی بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اگر روزی زاگرس می خشکید تمام زاگرس نشینان باید به ناکجا آباد کوچ می کردند و این رحمت الهی را باید فزون تر از عذابی تلقی کنیم که بر مردم تحمیل شد.
نمکی ادامه داد: در اولین نشست دولت در سال جدید به مشکلات ناشی از سیل پرداختیم و مصوباتی داشتیم، امسال برای ما در اداره کشور سال سختی است.
وی اضافه کرد: امسال از نظر فشارهای اقتصادی سال جدیدی را با مختصات جدید در کشور تجربه می کنیم که از سال های قبل سخت تر است.
نمکی گفت: در جلسه هیات دولت تصویب شد کسانی که خانه هایشان تخریب شده ۱۵۰میلیون ریال وام بلاعوض و تا ۳۵۰میلیون ریال هم وام ارزان قیمت پرداخت شود.
وی ادامه داد: برای خانه هایی که مرمت نیاز دارند ۵۰میلیون ریال بلاعوض و رقمی دیگر به عنوان وام ارزان قیمت پرداخت خواهد شد.
وزیر بهداشت افزود: کسانی که که زمین های کشاورزی شان آسیب دیده هر هکتار ۲۰میلیون ریال بلاعوض، باغات به ازای هرهکتار ۵۰میلیون ریال بلاعوض و دامپروری برای دام سبک پنج میلیون ریال و دام سنگین ۳۰میلیون ریال و برای حوضچه های پرورش ماهیان سردآبی رقمی پرداخت می شود.
نمکی ادامه داد: بیمه ها باید در این راستا به تعهدات خود عمل کنند تا بتوانیم برای برطرف کردن مشکلات مردم از ظرفیت بیمه ها استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: دولت در تلاش است که مشکلات مردم را برطرف کند.
/۶۰۶۰/۳۲۱۰/۷۲۷۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


وزیر بهداشت


خسارات سیلاب


مدیریت بحران

نظرات بسته شده است.