از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93749

204 بازدید

به گزارش خطرنگار، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان(Entertainment and Sports Programming Network ) امروز پنجشنبه خبر داد که «اوله گونرسولسشایر» که از ۴ ماه گذشته به عنوان جانشین موقت «ژوزه مورینیو» سرمربیگری تیم منچستریونایتد را در دست دارد، با عقد قراردادی سه ساله رسما هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت.سولسشایر پس از امضاء قرارداد […]

به گزارش خطرنگار، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان(Entertainment and Sports Programming Network ) امروز پنجشنبه خبر داد که «اوله گونرسولسشایر» که از ۴ ماه گذشته به عنوان جانشین موقت «ژوزه مورینیو» سرمربیگری تیم منچستریونایتد را در دست دارد، با عقد قراردادی سه ساله رسما هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت.
سولسشایر پس از امضاء قرارداد رسمی خود افزود: چند ماه گذشته تجربه فوق‌العاده‌ای داشتم و ازهمه تیم وعوامل آن برای این مهم تشکر می کنم. زیرا مربیگری در تیم من یونایتد همیشه رؤیای من بود و اکنون که این فرصت را دارم، احساسم فراتر از هیجان است و امیدوارم با کمک بازیکنان و همه اعضای تیم روند کسب موفقیت را ادامه دهیم.
پیش از این گمانه زنی ها در خصوص قطعی شدن قرارداد سرمربی نروژی شیاطین سرخ با توجه به نتایج خوب او شنیده می شد.
مهاجم سابق منچستریونایتد که گل پیروزی‌بخش این تیم در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹ را به ثمر رساند، در اواسط ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ جانشین ژوزه مورینیو شد و از آن زمان تاکنون به عنوان سرمربی موقت تیم دستاورد‌های مهمی همچون صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن کسب کرد. همچنین شاگردان او با تنها ۲ امتیاز فاصله با رده چهارم جدول شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دارند.
رکورد سولسشایر در منچستریونایتد به عنوان مربی شامل ۱۹ بازی، ۱۴ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست است.
شبک**ورزشی**۹۰۲۹**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


منجستر یونایتد


اوله گونر سولسشایر

نظرات بسته شده است.