از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93746

292 بازدید

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، ائتلاف آمریکایی در بیانیه خود مدعی است که این غیر نظامیان به صورت غیر عمد طی حملات هوایی از ماه آگوست ۲۰۱۴ تا فوریه سال جاری (۲۰۱۹) در سوریه و عراق کشته شدند.این در حالی است که سازمان ایر وارز که شمار کشته شدگان غیرنظامی در حملات هوایی جهان […]

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، ائتلاف آمریکایی در بیانیه خود مدعی است که این غیر نظامیان به صورت غیر عمد طی حملات هوایی از ماه آگوست ۲۰۱۴ تا فوریه سال جاری (۲۰۱۹) در سوریه و عراق کشته شدند.
این در حالی است که سازمان ایر وارز که شمار کشته شدگان غیرنظامی در حملات هوایی جهان را بررسی می کند، اعلام کرده است که در حملات ائتلاف آمریکایی تاکنون هفت هزار و ۵۹۵ غیر نظامی کشته شدند.
آمریکا و چند کشور محدود همپیمان آن، از آگوست ۲۰۱۴ (مرداد ۱۳۹۳) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلافی به اصطلاح بین المللی تشکیل داده اند.
دولت سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل متحد خواست، برای پایان دادن به تجاوز نیروهای متجاوز در خاک این کشور اقدامی صورت دهد و با ارسال نامه های مکرر، حملات جنگنده های ائتلاف به سرکردگی آمریکا به خاک خود را محکوم کرده است.
شبک**۹۳۶۵**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


آمریکا


ائتلاف بین المللی


سوریه و عراق

نظرات بسته شده است.