از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93719

142 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، تیم های فوتبال سپیدرود و پیکان تهران عصر پنجشنبه در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. این بازی به دلیل شرایط نامساعد جوی که با […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، تیم های فوتبال سپیدرود و پیکان تهران عصر پنجشنبه در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
این بازی به دلیل شرایط نامساعد جوی که با بارش باران نیز همراه بود و همچنین به دلیل کسب نتایج ضعیف سپیدرود ، با استقبال اندک تماشاگران روبرو شد و فقط نزدیک به چهار هزار نفر از طرفداران سپیدرود خود را به ورزشگاه رسانده بودند.
قبل از آغاز بازی، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سیپدرود رشت برای خوش آمدگویی به تیم پیکان به سمت نیمکت این تیم رفت و با حسین فرکی سرمربی و سایر کادر فنی آن خوش و بش کرد.
هنگام ورود دو تیم به زمین بازی نیز طرفداران سپیدرود تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و دست نشان سرمربی این تیم با شعار نادر امپراطور تشویق شد و همچنین تعدای از تماشاگران حسین فرکی را تشویق کردند.
قبل از آغاز بازی به دلیل جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل های اخیر در کشور ، از سوی کوپال ناظمی داور این دیدار یک دقیقه سکوت اعلام شد که تمامی حاضران در ورزشگاه به یاد آن عزیزان فاتحه خواندند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با پرده ای با مضمون ‘ سیل زدگان تنها نیستند’ وارد زمین مسابقه شدند و به نوعی با مصیبت دیدگان سیل های اخیر در استان های مختلف کشور همدردی کردند.
در جریان این دیدار بارها بازیکنان و کادر فنی دو تیم به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و در چند صحنه نیز بازیکنان با هم درگیر شدند که ماحصل این درگیری ها ، نشان دادن کارت زرد از سوی داور به تعدادی از بازیکنان دو تیم و اخراج یک بازیکن از سپیدرود بود.
در صحنه ای نیز مهدی مومنی بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران بر روی محمدسلیمان علیزاده بازیکن سپیدرود مرتکب خطا شد که این خطا باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد که البته بلافاصله با وساطت سایر بازیکنان خاتمه یافت.
اعلام ضربه پنالتی در نیمه دوم به سود سپیدرود رشت نیز باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پیکان شد چون آنان اعتقاد به خطای پنالتی نداشته و معتقد بودند که توپ به دست بازیکن تیمشان برخورد نکرد.
پس از به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار از سوی داور مسابقه و کسب نتیجه مساوی ۲ بر ۲ ، تعدادی از تماشاگران سپیدردو به این نتیجه اعتراض داشتند.
قبل از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته بیست دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم در حال برگزاری است، پیکان تهران با ۲۴ امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ برتر


سپیدرود

نظرات بسته شده است.