از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93701

141 بازدید

به گزارش پنجشنبه شب خطرنگار، به نقل از تارنمای اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، ظریف در پیامی توئیتری نوشت: اعلان خودسرانه آقای ترامپ درباره جولان اشغالی سوریه بعد از اعلان سال گذشته اش درباره قدس اشغالی، یک هشدار به برادران عرب و مسلمان ماست که آمریکا و رژیم اسرائیل دست دوستی […]

به گزارش پنجشنبه شب خطرنگار، به نقل از تارنمای اداره کل اطلاع رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، ظریف در پیامی توئیتری نوشت: اعلان خودسرانه آقای ترامپ درباره جولان اشغالی سوریه بعد از اعلان سال گذشته اش درباره قدس اشغالی، یک هشدار به برادران عرب و مسلمان ماست که آمریکا و رژیم اسرائیل دست دوستی به سوی شما دراز می کنند اما فارغ از اینکه چقدر ابراز سرسپردگی مطلق می کنید، آنها همچنان سرزمین شما را غصب می کنند.
او در پایان توئیت خود از هشتگ #LetUsUnite (بیایید متحد شویم) استفاده کرد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حکمی را امضا کرد که به موجب آن، دولت آمریکا حاکمیت این رژیم بر جولان را به رسمیت می شناسد.
جولان که از سال ۱۹۶۷ تاکنون در اشغال رژیم صهیونیستی بوده، بخشی از خاک سوریه است که طی جنگ شش روزه در آن سال به اشغال صهیونیست ها درآمد. جامعه جهانی اشغال جولان را رد کرده است.
اقدام آمریکا در حمایت از الحاق جولان به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، پس از آن روی می دهد که دولت ترامپ، ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در اقدامی تحریک آمیز، سفارت ایالات متحده را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کرد.
شبک**۹۴۲۳**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


ظریف


جولان


سوریه

نظرات بسته شده است.