از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93679

160 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این دیدار درباره آخرین تحولات و برنامه‌های تعاملات دانشگاه‌های ایران و اتریش، ضرورت تسهیل شرایط تحصیلی دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های اتریش ، بهبود جایگاه آموزش زبان فارسی و تهیه مقدمات برگزاری نشست آتی کارگروه همکاریهای دانشگاهی دو کشور در تهران رایزنی و تبادل‌نظر صورت گرفت. لازم به ذکر است اتریش یکی […]

به گزارش خطرنگار، در این دیدار درباره آخرین تحولات و برنامه‌های تعاملات دانشگاه‌های ایران و اتریش، ضرورت تسهیل شرایط تحصیلی دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های اتریش ، بهبود جایگاه آموزش زبان فارسی و تهیه مقدمات برگزاری نشست آتی کارگروه همکاریهای دانشگاهی دو کشور در تهران رایزنی و تبادل‌نظر صورت گرفت.
لازم به ذکر است اتریش یکی از مهمترین طرف‌های همکاریهای دانشگاهی ایران در اروپا محسوب می‌شود و بسیاری از دانشگاه‌های کشورمان با دانشگاه‌های معتبر اتریش همکاریهای بلندمدتی دارند.
سفیر کشورمان همچنین دیروز چهارشنبه با «هانس پیتر دوسکوزیل» استاندار جدید «بورگن لند» و از چهره‌های برجسته حزب سوسیال‌دموکرات اتریش در آیزنشتات مرکز این استان دیدار و درباره ظرفیت‌ها، امکانات و چشم‌انداز فراروی مناسبات ایران و اتریش و همکاریهای استانی دو کشور گفت وگو و تبادل‌نظر کرد.
در این دیدار طرف اتریشی علاقه‌مندی و آمادگی این استان نسبت به استمرار پیوندها و تعاملات سنتی و تقویت همکاریهای بین استانی ازجمله در حوزه‌های فرهنگی، کشاورزی، محیط‌ زیست و انرژیهای تجدید پذیر را خاطرنشان کرد.
شبک**اروپام ** هـ ن **۱۷۰۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


اتریش


عبادلله مولایی

نظرات بسته شده است.