از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93625

249 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سید عباس صالحی در ادامه دیدارهای نوروزی خود و همچنین سالروز گرامیداشت هفتم فروردین ماه روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی با حضور در منزل علی نصیریان و اکبر زنجانپور ، عید را به این دو هنرمند تبریک گفت. وی در این دیدارها که سید مجتبی […]

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، سید عباس صالحی در ادامه دیدارهای نوروزی خود و همچنین سالروز گرامیداشت هفتم فروردین ماه روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی با حضور در منزل علی نصیریان و اکبر زنجانپور ، عید را به این دو هنرمند تبریک گفت.
وی در این دیدارها که سید مجتبی حسینی معاون امور هنری نیز حضور داشت، در فضایی صمیمی به گفت وگو با این دو هنرمند پرداخت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل استاد نصیریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همسر این هنرمند پیشکسوت، برای آن فقیده طلب مغفرت و آمرزش کرد.
در ادامه این دیدارها که اعضای خانواده های هنرمندان نیز حضور داشتند، آنها درباره آخرین فعالیت های هنری و کاری خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را ارائه کردند.
احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و سید طباطبایی مدیر کل روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز صالحی را در این دیدارها همراهی کردند.
به گزارش خطرنگار، پیش از این نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدار نوروزی با هنرمندان، به منزل محمد رضا شفیعی کد کنی شاعر و پژوهشگر ادبیات فارسی،داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت و حسن ناهید نوازنده نی رفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم از زمان قبول مسئولیت و سکانداری این وزارتخانه، موضوع دیدار از نزدیک با هنرمندان و اهالی پیشکسوت فرهنگ، هنر و رسانه را به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار داده است.
پیشتر نیز سید عباس صالحی در دیدارهای نوروزی خود و همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی سالهای گذشته نیز با حضور در منزل شماری از هنرمندان با آنها دیدار و گفت وگو کرده است.
سال گذشته نیز وزیر فرهنگ با حضور در منزل استاد جمشید مشایخی، احترام برومند، رضا بابک و مسعود کیمیایی با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.
۲۷ مارس برابر با هفتم فروردین ماه روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی نامگذاری شده است.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ ** ۱۰۹۵

انتهای پیام /*


اجتماعی


وزیر فرهنگ


دیدار نوروزی


هنرمندان

نظرات بسته شده است.