از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93586

141 بازدید

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن تشکر از فعالان رسانه ای افزود: در ایام نوروز و تعطیلات رسمی که روزنامه ها منتشر نمی شد و بسیاری از رسانه ها و ها نیز با حداقل نیروهای خود به سر می بردند، اما وجدان کاری و اخلاق […]

به گزارش روز پنجشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ضمن تشکر از فعالان رسانه ای افزود: در ایام نوروز و تعطیلات رسمی که روزنامه ها منتشر نمی شد و بسیاری از رسانه ها و ها نیز با حداقل نیروهای خود به سر می بردند، اما وجدان کاری و اخلاق حرفه ای باعث شد تا این رسانه ها به همراه فعالان سختکوش در فضای مجازی این خلا را پر کرده و نسبت به اطلاع رسانی سریع و دقیق و صادقانه از منابع و مراجع رسمی اقدام نمایند.
وزیر کشور اقدام این دسته از فعالان رسانه ای را مصداق بارز ایثارگری و فداکاری برای جامعه دانست و تصریح کرد: قطعا بدون فعالیت پرتلاش عرصه رسانه ای امکان تسریع در امدادرسانی و خدمت کردن به مردم از سوی مسئولین و امدادرسانان فراهم نبود.
رحمانی فضلی در عین حال تاکید کرد باید بین دو جریان سالم و صادق و دلسوز رسانه ای و عده ای معدود که با سوء استفاده و فرصت طلبی قصد آلوده کردن فضای رسانه ای به سود و منفعت جریانات بی اخلاق دارند تفاوت قائل شد و رسانه ها خود بهترین پالایشگر این عرصه خواهند بود و مردم نیز در عمل صداقت را از دروغ پردازی و شایعه پراکنی تشخیص خواهند داد.
به گزارش خطرنگار، در پی بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد، سیلاب برخی استان های شمالی، جنوبی و جنوب غرب کشور را در برگرفت. عمده ترین آسیب های این پدیده در دو استان گلستان و مازندران بوده و طی روزهای اخیر عملیات امداد رسانی توسط دستگاه های اجرایی، ارگان های نظامی و نهادهای مدنی و مردم در این دو استان ادامه داشته است.
در همین راستا روز چهارشنبه جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور رئیس جمهوری برگزار و تصمیمات لازم برای تسریع در عملیات امداد رسانی به آسیب دیدگان و همچنین نحوه جبران خسارت آسیب دیدگان اتخاذ شد.
رئیس جمهوری همچنین در سفر روز گذشته (چهارشنبه) خود به استان های گلستان و مازندران در جریان امداد رسانی به سیل زدگان قرار گرفت.
سیام**۱۰۵۸ ** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر کشور


سیل زدگان


رسانه ها

نظرات بسته شده است.