از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93503

202 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در این پیام ها ضمن تسلیت به مردم شیراز و هموطنان داغدار در حادثه سیل ، افتخار آفرینی مردم شیراز در میزبانی از مسافران و مهیمانان نورزی که در سیل ۵ فروردین دچار آسیب شدند را نیز ستودند .محمد مهدی برومندی نماینده مردم شهرستان […]

به گزارش خطرنگار، ، نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در این پیام ها ضمن تسلیت به مردم شیراز و هموطنان داغدار در حادثه سیل ، افتخار آفرینی مردم شیراز در میزبانی از مسافران و مهیمانان نورزی که در سیل ۵ فروردین دچار آسیب شدند را نیز ستودند .
محمد مهدی برومندی نماینده مردم شهرستان های مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در پیامی با شکرگزاری به درگاه خدای قادر متعال یاد آور شد : خدای سبحان را شکرگزاریم که در طلیعه سال جدید نعمت خویش را با نزول رحمت الهی بر ما ارزانی داشت و استان پهناور فارس را که در زلزله خاموش خشکسالی گرفتار شده بود نجات بخشید اما حادثه تلخ سیل شیراز موجب اندوه و نگرانی عمیق ملت بزرگ ایران اسلامی ، مردم شریف استان فارس و به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان های مرودشت ارسنجان و پاسارگاد گردید.
در ادامه این پیام آمده است : بی شک پیام ارزشمند مقام معظم رهبری موجب کاهش آلام و تسکین و التیام رنج و درد و مصیبت خانواده های محترم جانباختگان و و مصدومین و مردم شریف فارس گردید که به نمایندگی از مردم عزیز فارس از معظم له سپاسگزاری می نمایم .
این پیام می افزاید : اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های معزز جانباختگان و آرزوی سلامتی و صبر برای بازماندگان ارجمند ایشان و آرزوی سلامتی برای مصدومین این حادثه وظیفه می دانم از تلاش های بسیار ارزشمند و حضور به موقع همه دست اندرکاران شورای محترم تامین استان فارس بویژه استاندار محترم جناب آقای دکتر رحیمی و همکاران محترم ایشان که در کاهش خسارت و اثرات زیانبار سیل و نجات مردم نقش اساسی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.
همچنین از حضور ارزشمند وزرای محترم اطلاعات و بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز از حضور جناب دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و تشکیل جلسه ستاد بحران قدر دانی می کنم .
نماینده مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس در پایان اضافه کرد : لازم می دانم از زحمات رییس و پرسنل شریف دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، پزشکان و پرستاران عزیز بیمارستان های شیراز در مداوای مصدومین حادثه تشکر نمایم.
از نیروی محترم انتظامی و سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و اداره کل محترم اطلاعات و دستگاه محترم قضایی فارس در برقراری امنیت قدر دانی می نمایم.
در این پیام آمده است : مردم شریف شیراز و استان فارس نیز بار دیگر با فرهنگ غنی خویش و استقبال تاریخی از مسافرین محترم نوروزی بویژه خانواده های محترم گرفتار در حادثه و پذیرایی فراموش نشدنی از ایشان برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم فارس افزودند که شایسته تقدیر است امیدوارم این تجربه تلخ موجب شود هیچگاه شاهد تکرار چنین حوادثی در کشور نباشیم.
اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی خطاب به استاندار فارس یاد آور شد : لازم می دانم از مدیریت شایسته ، بی واسطه و تلاش خالصانه حضرتعالی و مجموعه ادارات، نهادها ، ارگان ها و مردم فهیم و خونگرم فارس در حادثه سیل ویرانگر شیراز صمیمانه سپاسگزاری نموده توفیق روز افزون تان را از خداوند سبحان خواهانم.
همچنین نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در پیامی بیان داشت : با شکر گذاری به درگاه ایزد منان که با نزول رحمت الهی امید را به مردم ارزانی وموجب رفع نگرانی سالهای خشکسالی شد و با سپاس از ملت بزرگ ایران اسلامی به خاطر همکاری و همدلی با مردم مظلوم آسیب دیده از سیل لازم می دانم تسلیت و همدردی خود را نسبت به جانباختگان از حوادث اخیر خصوصا عزیزانی که در شهر شیراز دچار حادثه شدند اعلام و برای بازمندگان از خداوند صبر واجر آرزو نمایم.
سید علاء الدین خادم در این پیام از همه دست اندرکاران خصوصا استاندار فارس تقدیر و اضافه کرد : از جناب اقای دکتر رحیمی که با دلسوزی وجدیت وحضورمستمر در ستادبحران ومشاهده میدانی در ساماندهی امور تلاش وافر نمودند قدردانی می نمایم .
سیلاب در دروازه قرآن شیراز خودروهای مسافران و شهروندان این شهر را در هم نوردید تا پنجم فروردین، دومین رخداد غم انگیز سیل در ایران در تقویم ۱۳۹۸ ثبت شود.
بارش یکباره ۱۸ میلیمتر باران در مدت ۱۰ دقیقه سبب شد حجم زیادی سیلاب از کوه های اطراف شیراز به سمت دروازه قرآن در شاهراه ورودی شمال شیراز روانه شود.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. ، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر ۳۰۰ خودرو اعلام کرده اند .
در این حادثه ۱۹ نفر فوت کردند ، یک نفر مفقود شد و ۳۵ نفر مصدوم شدند.
۶۱۱۳

انتهای پیام /*


سیاسی


نمایندگان مجلس


سیل ۹۸ شیراز


سیل شیراز

نظرات بسته شده است.