از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93482

110 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران که با حضور رئیس جمهوری در ساری برگزار شد ، افزود : رئیس جمهوری با دستورات لازم و حتی اعزام معاون اولش به مناطق سیلزده کمک خوبی برای فروکش کردن بحران سیل داشت و این اقدام قدردانی مردم […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران که با حضور رئیس جمهوری در ساری برگزار شد ، افزود : رئیس جمهوری با دستورات لازم و حتی اعزام معاون اولش به مناطق سیلزده کمک خوبی برای فروکش کردن بحران سیل داشت و این اقدام قدردانی مردم مازندران را به دنبال داشته است.
وی ادامه داد : با پیگیری رئیس جمهوری به خصوص تخصیص تنخواه در دو مرحله به مازندران برای فعالیت های ضروری توانستیم گام اساسی را برداریم.
نماینده عالی دولت در مازندران با قدردانی از سفر تعدادی از وزراء به مناطق سیلزده ، گفت : امروز هیات دولت در جریان کامل خسارت های ناشی از سیل استان قرار دارد و این کار کمک کار خوبی برای تصمیم خوب هیات دولت برای کمک به سیلزدگان است.
وی خاطرنشان کرد : خسارت های ناشی از سیل مازندران به صورت مکتوب در اختیار وزارت کشور قرار گرفت و امیدواریم با مساعدت دولت هر چه سریع تر عملیات اجرایی برای نوسازی و بازسازی مناطق سیلزده شروع شود.
بر اثر وقوع سیل اواخر اسنفد ماه سال جاری در مازندران حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال به واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی این استان خسارت وارد شد.
رییس جمهوری عصر امروز چهارشنبه به منظور بازدید از مناطق سیلزده مازندران به همراه تعدادی از وزرا و معاونانش به این استان سفر کرد.
دکتر روحانی در بدو ورود به میان سیلزدگان مازندران در روستای کردخیل شهرستان ساری رفت و سپس در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شرکت کرد.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


سیاسی


سیل


استاندارمازندران


بحران سیل

نظرات بسته شده است.