از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93424

191 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر اتحادیه اروپا در لندن، این نمایشگاه از آثار ۴۵ تصویرگر کتاب کودک از سراسر انگلیس و اروپا با موضوع آینده رابطه کشورها در اتحادیه اروپا به ویژه با توجه به موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا میزبان علاقمندان است. کوئنتین بلیک تصویرگر کتاب […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر اتحادیه اروپا در لندن، این نمایشگاه از آثار ۴۵ تصویرگر کتاب کودک از سراسر انگلیس و اروپا با موضوع آینده رابطه کشورها در اتحادیه اروپا به ویژه با توجه به موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا میزبان علاقمندان است.
کوئنتین بلیک تصویرگر کتاب کودک انگلیسی، جودیت کر تصویرگر دیگری از انگلیس، الکس شفر تصویرگر کتاب کودک آلمانی و مبدع شخصیت داستانی گرافالو همچنین کریس ریدل چهره مطرح تصویرگری و نویسندگی آثار کودکان از انگلیس از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ۲۰ تا ۲۹ مارس (۲۹ اسفند ۹۷ تا ۹ فروردین ۹۸) در نگارخانه ۱۲ ستاره واقع در دفتر اتحادیه اروپا در لندن برپاست.
به گزارش خطرنگار، مردم انگلیس در همه پرسی مورخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۶ (سوم تیر ۱۳۹۵) با ۵۱٫۹ درصد آرا به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای دادند.
این امر منجر به استعفای دیوید کامرون نخست وزیر وقت انگلیس شد و اکنون هویدا شدن مشکلات متعددی که خروج این کشور از اتحادیه اروپا به دنبال دارد، پشیمانی مردم انگلیس از این همه پرسی را موجب شده است.
خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، همچنین ظهور بعضی احزاب افراطی در کشورهای مختلف که با ارتباط متحد ۲۸ کشور به شکل کنونی مخالف هستند سوالاتی را در مورد آینده یکی از مهم‌ترین همبستگی‌های سیاسی، مالی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سطح یک قاره پدید آورده است.
فراهنگ**۹۱۵۷** ۹۰۵۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


تجسمی


نقاشی تصویر کتاب کودک


نمایشگاه انگلیس

نظرات بسته شده است.