از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93387

181 بازدید

به گزارش خطرنگار، داوود محمدی در دیدار نوروزی با رییس جمهوری اسلامی مرکز قزوین افزود: سال گذشته دولتمردان در روزهای سختی به سر بردند زیرا هزینه های جاری و دستمزد و‌حقوق رقم بالایی است و برای کارهای عمرانی مبلغ زیادی باقی نمی ماند.وی با بیان اینکه امروز همه باید یاریگر دولت باشند، اظهار داشت: گرچه […]

به گزارش خطرنگار، داوود محمدی در دیدار نوروزی با رییس جمهوری اسلامی مرکز قزوین افزود: سال گذشته دولتمردان در روزهای سختی به سر بردند زیرا هزینه های جاری و دستمزد و‌حقوق رقم بالایی است و برای کارهای عمرانی مبلغ زیادی باقی نمی ماند.
وی با بیان اینکه امروز همه باید یاریگر دولت باشند، اظهار داشت: گرچه نقد منصافه به عملکرد دولت ضروری است، اما نباید با چوب لای چرخ گذاشتن مانع از پیشرفت اقدامات دولت شد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت اقتصاد گردشگری در قزوین پرداخت و گفت: برای تحقق شعار قزوین نزدیکترین مقصد گردشگری، باید تلاش کنیم تا جاذبه های استان قزوین برای مردم ایران نمایان شود.
محمدی موقعیت قزوین را از نظر گردشگری استراتژیک خواند و گفت: برای خیلی از مردم ایران رفتن به قزوین از نظر اقتصادی به صرفه تر از سایر جاهای ایران بوده و می تواند به رونق صنعت گردشگری منجر شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه سالانه ۸۵ میلیون تردد در استان ثبت می شود، عنوان کرد: قزوین تا کنون به عنوان یک معبر شناسایی شده و اگر بتوانیم تنها ۱۰ درصد این ترددها را به قزوین هدایت هدایت کنیم، شاهد رونق حوزه حمل و نقل، بازار، هتل ها و مهمانپذیرها خواهیم بود.
محمدی خاطرنشان کرد: قزوین در نوروزهای گذشته روزانه ۵ هزار بازدیدکننده به خود اختصاص داده بود که این رقم اکنون به ۵۰۰ هزار بازدید کننده رسیده است.
علی حیدر شاه حسینی رئیس جمهوری اسلامی مرکز قزوین نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات این ر سانه در این نوروز ارائه کرد.
۹۹۲۵/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت گردشگری


دیدار نوروزی نماینده مجلس


قزوین

نظرات بسته شده است.