از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93386

226 بازدید

اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون در مجموع ۲۹ هزار و ۲۵۴ مسافر در قالب نفر روز در مدارس این استان اسکان یافته که بیشترین میزان آنها مربوط به شهرستان دره شهر است.وی گفت: این تعداد مسافر در قالب سه هزار و ۲۶۳ […]

اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون در مجموع ۲۹ هزار و ۲۵۴ مسافر در قالب نفر روز در مدارس این استان اسکان یافته که بیشترین میزان آنها مربوط به شهرستان دره شهر است.
وی گفت: این تعداد مسافر در قالب سه هزار و ۲۶۳ خانوار در ۱۴۱ مدرسه در مناطق مختلف این استان اسکان یافته اند.
به گفته رستم زاد، اسکان در این فضاها در قالب ۸۱۴ کلاس درس تا ۱۵ فروردین ماه جاری در مناطق مختلف استان انجام می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه تعرفه اسکان مسافران بر اساس درجه بندی مدارس از نظر امکانات است، یادآور شد: به منظور ارائه خدمات گسترده تر به میهمانان نوروزی در مدارس ایلام، این فضاها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز تجهیز شده است.
وی اضافه کرد: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان فرهنگی و نوروزی با ظرفیت پذیرش روزانه بیش از چهار هزار نفر در شهرستان های مختلف استان برای تعطیلات نوروز ۹۸ تجهیز شده اند.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی پارسال ۳۲ هزار میهمان در مدارس این استان اسکان یافتند، تصریح کرد: دره شهر و ایلام به ترتیب پذیرای بیشترین اسکان میهمان بودند.
به گزارش خطرنگار، استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.
۷۱۷۱/۶۰۳۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


آموزش و پرورش


اسکان


مسافران نوروزی

نظرات بسته شده است.