از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93289

112 بازدید

به گزارش سه شنبه شب خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی ، دراین بیانیه آمده است: اقدام غیر انسانی ایالات‌متحده آمریکا در به رسمیت شناختن بلندی های جولان برای رژیم نامشروع اسرائیل نشان از اوج دیوانگی و خباثت حاکمیت این کشور مستکبر است.بیانیه حاکیست: آمریکا هیچگاه به هیچ قراردادی و حاکمیت […]

به گزارش سه شنبه شب خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی ، دراین بیانیه آمده است: اقدام غیر انسانی ایالات‌متحده آمریکا در به رسمیت شناختن بلندی های جولان برای رژیم نامشروع اسرائیل نشان از اوج دیوانگی و خباثت حاکمیت این کشور مستکبر است.
بیانیه حاکیست: آمریکا هیچگاه به هیچ قراردادی و حاکمیت ملت‌ها پایبند نبود و مروج ظلم و ستم و فساد و جنایت در منطقه می‌باشد وبا حمایت از رژیم جعلی صهیونیست می‌خواهد نفوذ خود را در منطقه گسترش دهد اما باید بدانند این جبهه مقاومت است که روز به روز در منطقه عزتمندتر می‌شود و سوریه و فلسطین مقاوم تر از گذشته در مقابل این توطئه خطرناک می‌مانند.
دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این اقدام از کشور های اسلامی و سازمان های بین المللی می‌خواهیم در مقابل این تجاوز سکوت نکرده و آن را محکوم نمایند.
به گزارش خطرنگار، رژیم صهیونیستی بلندی های جولان را در جریان جنگ ۶ روزه با اعراب در سال ۱۹۶۷ اشغال کرد؛ کنست (پارلمان) این رژیم در سال ۱۹۸۱ میلادی این منطقه را جزو مناطق اسراییل اعلام کرد، هرچند براساس قوانین بین المللی، جولان به سوریه تعلق دارد.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه اول فروردین ماه در توئیتی اعلام کرد اینک زمان آن فرارسیده که پس از ۵۲ سال، واشنگتن به طور کامل حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان را به رسمیت بشناسد.
/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام /*


سیاسی


آیت الله نوری همدانی


بیانیه


بلندی های جولان

نظرات بسته شده است.