از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93225

127 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، رهبر معظم انقلاب در پیامی به امام‌جمعه شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را خواستار شدند.رهبر انقلاب در پیامی به امام ‌جمعه شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه ‌دیدگان […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، رهبر معظم انقلاب در پیامی به امام‌جمعه شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را خواستار شدند.
رهبر انقلاب در پیامی به امام ‌جمعه شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه ‌دیدگان را خواستار شدند.
مقام معظم رهبری در پیامشان تاکید کردند: حادثه‌ی تأثرانگیز سیل ویرانگر در شیراز که به درگذشت تعدادی از مردم عزیز و داغدار شدن خانواده‌ها در ایام عید و نیز به مجروحیت جمعی دیگر و ویرانی و خسارت در شهر انجامید، مایه‌ی اندوه اینجانب است.
مقتضی است جنابعالی ضمن ابلاغ سلام و تسلیت اینجانب به خانواده‌های مصیبت‌دیده و نیز به مجروحان این حادثه، در تلاش برای غمگساری و جبران مصیبت‌ها و خسارت و کمک به مردم، با مسئولین دولتی همکاری و همگان را توصیه به سرعت و جدیّت در انجام وظیفه نمائید.

** دولت با تمام توان برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر تلاش می‌کند
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز روز سه شنبه در دیدار جمعی از وزرا، مدیران و مسئولان اجرایی کشور اولویت اصلی امروز در مناطق سیل زده، امدادرسانی و تلاش برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده و جبران خسارت های ناشی از سیل است و دولت با همه توان برای حل این مشکلات و جبران خسارت های ناشی از حوادث اخیر تلاش می کند.
رئیس جمهوری در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور نیز با تاکید بر اینکه خسارت های مادی مردم در این سیل جبران خواهد شد، گفت:در جلسه فردا(چهارشنبه) درباره این خسارت و نحوه تامین آن بحث می کنیم.

**همه امکانات کشور برای کمک به آسیب دیدگان سیل بسیج شود
آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حوادث سیل اخیر کشور خواستار بسیج همه امکانات کشور برای کمک های بیشتر به آسیب دیدگان وجلوگیری از گسترش این صدمات به مردم شد.
در بخش دیگر پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: انتظاردارد همه مقامات ومسئولان کشوری و لشکری بویژه نیروهای مردمی همچون گذشته با بسیج تمامی امکانات بیش از پیش به کمک آسیب دیدگان سیل شتافته و تلاش لازم درجهت جلوگیری از پیشرفت و گسترش این بلایای طبیعی درسایر مناطق کشور نمایند.

**تسریع در خدمت رسانی به حادثه دیدگان سیل ضرورت دارد
در پیام آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان نیز آمده است: حوادث مصیبت بار روزهای اخیر که منجر به درگذشت و آسیب دیدن تعدادی از هموطنان عزیز شد، موجب تاثر و تالم اینجانب شد.اینجانب ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان این حوادث و عرض تسلیت به تمامی بازماندگان، شفای عاجل مصدومان را از خداوند متعال مسالت دارم.
آیت الله جنتی همچنین تاکید کرد: لازم است مسئولان امر و دستگاه های ذی ربط با تسریع در خدمت رسانی به آسیب دیدگان این حوادث ناگوار از آلام هموطنان آسیب دیده بکاهند.

** اردکانیان: مدیران وزارت نیرو در آماده باش هستند
رضا اردکانیان در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که به ریاست رییس جمهوری برگزار شد، با تاکید بر این که خط قرمز ما جان مردم است، گفت:اعلام آمادگی شبانه روزی داده ایم و هیچ کدام از مدیران در سراسر این ۲۵ استانی که هشدارها را دریافت کرده اند، خارج از حوزه ماموریت خود نیستند.

** آمادگی یگان های پروازی ارتش برای امدادرسانی به سیل زدگان
روابط عمومی ارتش ضمن اعلام آمادگی یگان های پروازی برای امداد رسانی به سیل زدگان اعلام کرد در پی بارش شدیدی باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز، امدادرسانی از شب گذشته در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شده و ۱۵۰ خانوار در این یکان اسکان داده شدند.

**نفربرهای دو زیست ارتش در مناطق مختلف کشور آماده هستند
امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به درخواست ستاد بحران کشور تعداد زیادی نفربر دو زیست در مناطق مختلف کشور آماده و بارگیری شدند تا در صورت نیاز اعزام شوند.

** دبیر شورای عالی امنیت ملی به به خوزستان می رود
دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به نمایندگی از سوی رییس جمهوری به منظور بررسی روند اقدامات مدیریتی و امدادی و نیز بررسی مشکلات مردم شهرهای سیل زده به استان خوزستان سفر می کند.

** سردار غلامی:هفت هزار بسیجی به کمک سیل زدگان شمال کشور رفتند
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از هفت هزار بسیجی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران اعزام شدند.
وی افزود: پس از وقوع سیل تاکنون ۱۲ سپاه استانی و نیروهای بسیجی همجوار مازندران و گلستان در مناطق مورد نظر حاضر شده و کار امداد رسانی را آغاز کرده اند.
سردار غلامی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰ کامیون از کمک‌های مردمی توسط بسیجیان استان‌های گوناگون به مناطق سیل زده رسیده و بسیجیان در حال تقسیم این کمک‌ها در بین خانواده‌های سیل زده هستند.
سیام**۱۰۵۸**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


سیل زدگان


سیل زدگان

نظرات بسته شده است.