از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93221

132 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، از دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر تشکیل کمیته مقابله با بحران در سازمان مرکزی این دانشگاه و آغاز امدادرسانی به مناطق سیل زده، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مردم و جامعه است و با توجه به اتفاقات اخیر در نقاط مختلف کشور […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، از دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر تشکیل کمیته مقابله با بحران در سازمان مرکزی این دانشگاه و آغاز امدادرسانی به مناطق سیل زده، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مردم و جامعه است و با توجه به اتفاقات اخیر در نقاط مختلف کشور پا به پای دیگر ارگان‌های کشور عکس العمل نشان داده است.
وی گفت: با توجه به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر این که همه نهاد‌های عمومی و لشکری باید پا به پای یکدیگر اقدام و به مناطق سیل زده خدمت رسانی کنند، دانشگاه آزاد اسلامی هم وظیفه خود دانسته تا در این راه مشارکت داشته باشد.
رنجبر با بیان این که علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد و محمد مهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه در این موضوع فعالانه شروع به همکاری و وظیفه خود را ایفا کردند، افزود: بلافاصله کمیته مقابله با بحران در سازمان مرکزی تشکیل شد و رئیس دانشگاه آزاد دستوری را مبنی بر کمک رسانی صادر کرد.
وی گفت: در استان فارس با توجه به اتفاقی که دیروز رخ داد ریاست دانشگاه این استان فعالانه کمک رسانی را انجام می‌دهد تا حدی که در واحد شیراز دانشگاه آزاد اسلامی ۸۰۰ نفر اسکان اضطراری و در واحد لار این استان ۱۸۰ نفر در اسکان اضطراری اقامت پیدا کرده اند، همچنین تهیه غذای گرم و سرد و آب معدنی در این استان برای خدمت رسانی و امداد رسانی در حال انجام است.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: در استان گلستان نیز امدادرسانی در حال انجام است. چنانچه از روز اول فروردین ستاد بحران در این استان تشکیل شد و شاهد اسکان اضطراری و پخش غذا و جمع آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده در این استان بودیم.
رنجبر افزود: گروه‌های امداد رسانی دانشجویان به صورت نقدی و غیر نقدی در این استان برای امداد رسانی مشغول فعالیت هستند.
وی در ادامه گفت: با سایر استان‌ها از جمله استان لرستان، هماهنگی‌ها در صورت وقوع بحران انجام شده است. همچنین با فرمانده سپاه این استان برای کمک‌ها و امداد رسانی هماهنگی‌ شده و در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز آمادگی لازم برای امداد رسانی در صورت وقوع بحران، پیش بینی شده است.
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تا ۱۶ فروردین اسکان اضطراری، امکانات خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد و رؤسای استانی هماهنگی‌های لازم برای امداد رسانی را انجام می‌دهند.
**۹۴۹۱** ۹۰۵۳

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه آزاد


بیژن رنجبر


مناطق سیل زده

نظرات بسته شده است.