از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93182

151 بازدید

به گزارش دریافتی روز سه شنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:بسم الله الرّحمن الرّحیمجناب حجهالاسلام آقای دژکام امام‌جمعه‌ محترم شیراز دامت‌توفیقاتهبا سلام و تحیت،حادثه تأثرانگیز سیل ویرانگر در شیراز که به درگذشت تعدادی از مردم عزیز و داغدار شدن خانواده‌ها در ایام […]

به گزارش دریافتی روز سه شنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب حجهالاسلام آقای دژکام امام‌جمعه‌ محترم شیراز دامت‌توفیقاته
با سلام و تحیت،
حادثه تأثرانگیز سیل ویرانگر در شیراز که به درگذشت تعدادی از مردم عزیز و داغدار شدن خانواده‌ها در ایام عید و نیز به مجروحیت جمعی دیگر و ویرانی و خسارت در شهر انجامید، مایه‌ اندوه اینجانب است. مقتضی است جنابعالی ضمن ابلاغ سلام و تسلیت اینجانب به خانواده‌های مصیبت‌دیده و نیز به مجروحان این حادثه، در تلاش برای غمگساری و جبران مصیبت‌ها و خسارت و کمک به مردم، با مسئولین دولتی همکاری و همگان را توصیه به‌سرعت و جدیت در انجام‌ وظیفه نمائید.
والسلام علیکم و رحمه الله
سیّدعلی خامنه‌ای
۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد موجب کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت شماری از هموطنان شد.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. پلیس، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر یکصد خودرو اعلام کرد.
۲۰۲۷

انتهای پیام /*


سیاسی


رهبر معظم انقلاب


سیل شیراز


پیام تسلیت

نظرات بسته شده است.