از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93160

115 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، دکتر حسن روحانی با قدردانی از اقدام بموقع استاندار مازندران و سایر دستگاه های اجرایی در کمک رسانی به سیلزدگان که باعث کاهش بحران ناشی از سیل در این استان شد ، گفت : باید خدمات رسانی به مسافران نوروزی هم که با حجم زیاد در مازندران حضور دارند ، […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، دکتر حسن روحانی با قدردانی از اقدام بموقع استاندار مازندران و سایر دستگاه های اجرایی در کمک رسانی به سیلزدگان که باعث کاهش بحران ناشی از سیل در این استان شد ، گفت : باید خدمات رسانی به مسافران نوروزی هم که با حجم زیاد در مازندران حضور دارند ، انجام شود.
رئیس جمهوری تاکید کرد : به هر حال این حجم بارش ها برای مسافران نوروزی بی سابقه بوده است و باید ضمن هشدار بموقع به آنها ، خدمات مورد نیاز به این مسافران نیز ارائه شود تا دچار مشکل نشوند.

** پرداخت بموقع خسارت ها با حذف بروکراسی
رئیس جمهوری همچنین با قدردانی از سرعت بخشی در پرداخت خسارت ها به سیلزدگان مازندران ، گفت : استان مازندران توانست با بروکراسی اداری و بانکی کار پرداخت خسارت به سیلزدگان را انجام دهد و این کار باید از سوی تمامی استانداران استان های خسارت دیده ناشی از سیل اجرایی شود.
دکتر روحانی تاکید کرد : نباید اجازه دهیم مشکلات مردم مشمول مرور زمان شود و پرداخت بموقع خسارت ها می تواند بار این خسارت ها را بر دوش مردم کاهش دهد.
رییس جمهوری همچنین اعلام کرد که هیات دولت در نشست فردا ( چهارشنبه ) نسبت به میزان پرداخت خسارت ها به سیلزدگان استان های کشور از جمله مازندران تصمیم گیری خواهد کرد.

** قدردانی معاون اول از استاندار مازندران
معاون اول رئیس جمهوری نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با اشاره به سفرش به استان مازندران ، گفت که با تلاش شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست استاندار و حضور میدانی مدیریت ارشد در منطقه و همراهی با خسارت دیدگان ، این استان را از بحران خارج شد.
اسحاق جهانگیری افزود : کار در مازندران برای سیل زدگان بخوبی و بموقع انجام شد و این کار توانست از بحران بیشتر جلوگیری کند.
استاندار مازندران هم در این نشست ویدیو کنفرانسی با اعلام خروج استان از بحران اولیه سیل ، گفت : در مجموع به این استان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد شد و کار پرداخت غرامت در قالب معیشتی و تعمیراتی در دست اجرا قرار گرفته است.
احمد حسین زادگان از رئیس جمهوری و هیات دولت خواست تا برای کمک به کشاورزان خسارت دیده نیز اعتبار مورد نیاز را تخصیص دهند.
بارش کم سابقه باران از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۷ در مازندران سبب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد که تبعات آن همچنان در برخی شهرستان های استان وجود دارد.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


سیاسی


رئیس جمهوری


مدیریت بحران


مازندران

نظرات بسته شده است.