از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93063

113 بازدید

به گزارش خطرنگار، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ش ستاد مدیریت بحران استان تهران که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد افزود:بنابر گزارش‌ها اگر در تهران ۱۵ دقیقه بارندگی مستمر (باشدت بالا) داشته باشیم رودهای استان مستعد سیلابی شدن هستند و البته این رودها لایروبی شده اند.استاندار تهران تاکید کرد: […]

به گزارش خطرنگار، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه ش ستاد مدیریت بحران استان تهران که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد افزود:بنابر گزارش‌ها اگر در تهران ۱۵ دقیقه بارندگی مستمر (باشدت بالا) داشته باشیم رودهای استان مستعد سیلابی شدن هستند و البته این رودها لایروبی شده اند.
استاندار تهران تاکید کرد: مسیرهای انحرافی در صورت سیلابی شدن رودکرج نیز پیش بینی شده است تا شهرهای غرب استان ایمن باشند.
به گفته وی از امروز صبح ستاد مدیریت بحران در تمام شهرستان ها شکل گرفت و تصمیم ها برای کاهش عوامل مخاطره آمیز نیز اتخاذ شد.
محسنی بندپی افزود: شهرداری های استان و نیز شهرداری های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در آمادگی کامل به سر می برند و ستاد مدیریت بحران استان تهران تا اواخر هفته در آماده باش کامل خواهد بود.
به گفته وی شهرداری تهران در پنج منطقه استان تهران ماشین آلات و تجهیزات خود را متمرکز کرده و تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهرداری تهران نیز برای مواقع ضروری در آماده باش کامل هستند.
استاندار تهران از مردم استان و مسافران نوروزی خواست از اسکان در اطراف رودخانه ها به طور جدی اجتناب کنند.
به گزارش خطرنگار، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران حاضر شد و بر ضرورت آمادگی مسئولان استان برای مواجهه با سیلاب بویژه طی امشب و فردا تاکید کرد.
تهرام/ ۳۰۰۱/۱۰۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار تهران


سدهای تهران


بارش ها

نظرات بسته شده است.