از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 93021

120 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، دونالد ترامپ روز دوشنبه پیش از امضای این حکم، در کنفرانس خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو افزود: آمریکا حق مسلم اسرائیل در دفاع از خود را به رسمیت می شناسد.وی ادامه داد: تا چند لحظه دیگر حکمی را امضا می کنم که آمریکا حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان را به […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، دونالد ترامپ روز دوشنبه پیش از امضای این حکم، در کنفرانس خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو افزود: آمریکا حق مسلم اسرائیل در دفاع از خود را به رسمیت می شناسد.
وی ادامه داد: تا چند لحظه دیگر حکمی را امضا می کنم که آمریکا حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان را به رسمیت می شناسد تا از امنیت خود دفاع کند.
رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: این اقدام برای مقابله با ایران و گروه های نیابتی آن است تا نتوانند علیه اسرائیل حملاتی انجام دهند. نباید بگذاریم حملاتی همچون حمله موشکی صبح امروز انجام شود.
ترامپ تصریح کرد: هم پیمانی و ائتلاف آمریکا و اسرائیل هرگز به این نیرومندی همچون دوره من نبوده است.
وی با این ادعا که خلافت داعش را در سوریه شکست دادیم و شدیدترین تحریم ها را علیه ا یران اعمال کردیم، گفت: ایران در شروع دوره من در سراسر خاورمیانه تهدید بود، اما اکنون وضعیت متفاوت است.
رئیس جمهوری آمریکا افزود: در برابر آنهایی که با مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به دنبال نسل کشی و یهودستیزی هستند، کوتاه نخواهیم آمد.
خبر در حال تکمیل است
اروپام*۱۴۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


ترامپ


رژیم صهیونیستی


بلندی های جولان

نظرات بسته شده است.