از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92887

137 بازدید

رضا کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته فریدونشهر واقع در غرب استان با ۳۳٫۹ میلی متر بارش بیشترین بارندگی را در مقایسه با دیگر مناطق داشته است.وی گفت :یس از فریدونشهر، بویین میاندشت با ۲۶، خوانسار با ۲۱٫۶ و داران با ۱۸٫۲ میلی متر پربارش ترین مناطق […]

رضا کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته فریدونشهر واقع در غرب استان با ۳۳٫۹ میلی متر بارش بیشترین بارندگی را در مقایسه با دیگر مناطق داشته است.
وی گفت :یس از فریدونشهر، بویین میاندشت با ۲۶، خوانسار با ۲۱٫۶ و داران با ۱۸٫۲ میلی متر پربارش ترین مناطق استان اصفهان بودند.
وی با اشاره به فعالیت مداوم سامانه بارشی تا روزهای آینده، ادامه داد: بارش ها در این مناطق بصورت باران است و در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی دمای فعلی کلانشهر اصفهان را ۱۸ درجه سانتی گراد اعلام و پیش بینی کرد دمای استان در ۲۴ ساعت آینده ۲ تا سه درجه سانتی گراد کاهش یابد.
کریمیان اظهارداشت: چوپانان واقع در شرق با ۲۵ درجه بالای صفر و بویین میاندشت در غرب استان با ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر گرم ترین و سردترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه به علت گذر امواج ناپایدار در روزهای اخیر غلظت آلاینده های جوی در هوای اصفهان افزایش نیافت ، گفت: کیفیت هوای منطقه سالم بود که این موضوع در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.
سامانه بارشی از روز یکشنبه گذشته از جنوب، جنوب غرب و غرب وارد کشور شده است و انتظار می رود که غالب نقاط کشور را بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق در برگیرد.
بر این اساس با توجه به شدت و مدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور احتمال انتظار طغیان رودخانه ها، وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
جلسه مدیریت بحران استان اصفهان نیز دیروز یکشنبه با حضور نهادهای اجرایی برای سنجش میزان آمادگی مدیران و دستگاه های اجرایی برای برنامه ریزی مناسب در مواقع بحران ها به ویژه برای بارش های روزهای آینده و احتمال آبگرفتگی و وقوع سیلاب در منطقه در استانداری برگزار شد.
۶۰۲۰/ ۶۰۲۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


هواشناسی


نوروز۹۸


بارندگی

نظرات بسته شده است.