از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92747

154 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، «محمد جواد آذری جهرمی» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندان اضافه کرد: به کمک همه نیاز است. امروز صبح که از دوستان هلال احمر پیگیر وضعیت سیل در شمال‌ کشور بودم، از همت عالی امدادرسانان گفتند و خواستار کمک مالی بودند. اکنون […]

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، «محمد جواد آذری جهرمی» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندان اضافه کرد: به کمک همه نیاز است. امروز صبح که از دوستان هلال احمر پیگیر وضعیت سیل در شمال‌ کشور بودم، از همت عالی امدادرسانان گفتند و خواستار کمک مالی بودند. اکنون هشتگ‌ زدن کافی نیست و همه‌با‌هم باید کمک کنیم.
وی افزود: همسرم و من حقوق اسفند و فرزندانم عیدی‌هایشان را، برای کمک به عزیزان آسیب دیده در سیل گلستان و مازندران اختصاص دادیم.
آذری جهرمی نوشت: از همه شما مردم دلسوز و دوست‌داشتنی، دکتر جهانگیری معاون اول محترم، دکتر محمدباقر قالیباف گرامی، رامبد جوان، جناب خان عزیز و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی کشورمان دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندید.
شیوه‌های کمک مالی به جمعیت هلال احمر:
– شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر
– شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰
– کد دستوری *۷۸۰*۱۱۲#
به گزارش خطرنگار، بارش شدید باران ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه ۹۷ در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در ۱۵ کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از ۳۰۰ میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱٫۵ متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان ۲ و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
سیام**۱۰۵۸**۹۱۵۷

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات


سیل گلستان

نظرات بسته شده است.