از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92607

374 بازدید

علی کاظمی باباحیدری روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود : در تماس تلفنی با نمایندگان استان گلستان، آمادگی چهارمحال و بختیاری در خصوص کمک به مردم سیلزده این استان از سوی استاندار و نماینده اردل، فارسان ، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد اعلام شد.به گفته وی، چهارمحال و بختیاری آمادگی کمک […]

علی کاظمی باباحیدری روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود : در تماس تلفنی با نمایندگان استان گلستان، آمادگی چهارمحال و بختیاری در خصوص کمک به مردم سیلزده این استان از سوی استاندار و نماینده اردل، فارسان ، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد اعلام شد.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری آمادگی کمک رسانی امدادی و پشتیبانی به مردم مناطق سیلزده کشور از جمله گلستان را دارد.
وی تصریح کرد : مردم چهارمحال و بختیاری همواره در امدادرسانی و کمک به مردم مناطق مختلف کشور که با مشکلات و خسارت های طبیعی روبرو شده اند، پیشگام بوده اند.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص توجه مجلس به ستاد مدیریت بحران کشور نیز گفت : در این راستا مجلس شورای اسلامی لایحه جامع مدیریت بحران را تصویب کرد و این لایحه به شورای نگهبان ارسال شده است.
به گفته وی، در بودجه سال ۹۸ نیز به حوزه مدیریت بحران توجه شده است تا همواره این ستاد در برابر حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله آمادگی لازم را داشته باشد.
به گزارش خطرنگار، سیلاب اخیر به برخی از مناطق شمالی کشور از جمله گلستان ، مازندران و خراسان شمالی خسارت هایی را وارد کرد که اوج این خسارت ها در شهرهای آق قلا ، گمیشان و بندرترکمن و روستاهای آن در گلستان بوده است.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


سیل گلستان


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.