از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92500

143 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این تماس به عمق فاجعه این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که دولت و نهادهای حکومتی با حضور در مناطق سیل زده، بتوانند سریعا مشکلات مردم را برطرف کنند. نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز با تشکر […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این تماس به عمق فاجعه این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم که دولت و نهادهای حکومتی با حضور در مناطق سیل زده، بتوانند سریعا مشکلات مردم را برطرف کنند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز با تشکر از همدردی یادگار امام و ضمن تشکر از اقدامات مسئولان و هم چنین تلاش‌های صورت گرفته، خواستار تسریع نهادهای مرتبط در کمک رسانی‌ها شد.
به گزارش خطرنگار، وقوع سیل در مناطقی از استان های گلستان و مازندران خسارات بسیاری را به روستاهای این دو استان وارد کرده تا جایی که برخی از روستاها در این مناطق دچار آسیب های جدی شده و در محاصره آب قرار گرفتند.
بارش سیل آسا یکشنبه هفته گذشته در مازندران ۱۲ شهرستان این استان را درگیر کرد و با وجود بسیج عمومی همچنان اثرات سیل در این استان نمایان است.
براساس گزارش هواشناسی، بارش باران اواخر سال گذشته در مازندران در سه دهه گذشته بی سابقه بوده است.
بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان برجای گذاشت و جان ۲ کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
۱۹۷۰//۶۱۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


سید حسن خمینی


همدردی با سیل زدگان


شهرستان ری

نظرات بسته شده است.