از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92485

136 بازدید

احمد همتی روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: نیاز است سیاست خارجی درست و منطقی توسط حاکمیت برای فعالیت تولیدکنندگان ایرانی اتخاذ شود و مجموعه سه قوه در این جهت تلاش کنند. وی به ضرورت بسترسازی های بین المللی برای حضور تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و افزود: زمینه حضور در جوامع بین […]

احمد همتی روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: نیاز است سیاست خارجی درست و منطقی توسط حاکمیت برای فعالیت تولیدکنندگان ایرانی اتخاذ شود و مجموعه سه قوه در این جهت تلاش کنند.
وی به ضرورت بسترسازی های بین المللی برای حضور تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و افزود: زمینه حضور در جوامع بین المللی برای عرضه محصولات داخلی ایران باید فراهم شود و این مساله با داشتن روابطی مثبت با کشورهای دیگر محقق می شود.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راهبرد نظام از طرف مقام معظم رهبری در این زمینه ها اعلام شده و مشخص است.
همتی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی، قانونگذاری و مدیریت اجرایی مقدمه تحقق شعارهای سال است.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان اظهارداشت: قوانین کشور باید برای حمایت کارگران تا تولیدکنندگان و بازرگانان وضع شود و در کنار آن ها به قشر مصرف کننده نیز توجه کرد.

** حمایت از تولید با بهره گیری از فناوری های روز
وی با بیان اینکه رهبری بر حفظ و برقراری روابط منطقی با تمام کشورهای جهان به غیر از رژیم صهیونیستی و آمریکا تاکید کردند، ادامه داد: ایشان فرمودند حتی بهره گیری از فناوری های نوین آمریکا برای پیشرفت و توسعه کشور ایرادی ندارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان بیان کرد: راهبرد‌های مقام معظم رهبری در جهت جذب فناوری های به روز دنیا است، چرا که با به روز رسانی دانش می توان کالاهای باکیفیت برای رقابت در بازارهای جهانی تولید کرد.
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان کشور باید با نزدیک شدن به مراکز دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان، در به روز رسانی و جذب فناوری های نوین برای افزایش کیفیت تولیدات داخلی تلاش کنند.

** رونق تولید گامی در مسیر اشتغال
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان یادآور شد: رونق تولید و تحقق شعار سال منجر به اشتغالزایی، افزایش ارزش پول ملی و بهتر شدن معیشت مردم می شود.
همتی با بیان اینکه نگاه و رویکرد رهبری در نامگذاری سال ها معطوف به مباحث اقتصادی است، افزود: امسال به همین ترتیب سال رونق تولید اعلام شد که با شعارهای سال های گذشته مرتبط است.
وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با فشار بر بخش اقتصادی سعی در تخریب نظام داشته اند، بنابراین نامگذاری سال ها براساس مسائل اقتصادی در جهت سیاست گذاری های نظام برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و متخاصمان است.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حمایت مردمی را لازمه تحقق اهداف عالی نظام برشمرد و گفت: با این راهبرد رهبری و با برنامه ریزی، قانون گذاری و مدیریت دقیق تر در کنار حمایت مردمی، رونق تولید در کشور رخ می دهد.
به گزارش خطرنگار، سال ۱۳۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


سیاسی


شعار سال


رونق تولید


نماینده مجلس

نظرات بسته شده است.