از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92444

145 بازدید

به گزارش پایگاه خبری ‘یمن پرس’ این پهپاد پیشرفته آمریکایی از نوع MQ1 (پرداتور) بود که جمعه شب با شلیک مستقیم سامانه های پدافندی ارتش و کمیته های مردمی یمن بر فراز منطقه همدان صنعا هدف قرار گرفت.این پهپاد جاسوسی که قابلیت حمل و شلیک موشک دارد توسط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) و وزارت دفاع […]

به گزارش پایگاه خبری ‘یمن پرس’ این پهپاد پیشرفته آمریکایی از نوع MQ1 (پرداتور) بود که جمعه شب با شلیک مستقیم سامانه های پدافندی ارتش و کمیته های مردمی یمن بر فراز منطقه همدان صنعا هدف قرار گرفت.
این پهپاد جاسوسی که قابلیت حمل و شلیک موشک دارد توسط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) و وزارت دفاع (پنتاگون) مورد استفاده قرار می گیرد.
طول این هواپیما بیش از هشت متر، ارتفاع آن ۲ متر و طول بال های آن بیش از ۱۴ متر، وزن بدون موشک آن ۵۱۲ کیلوگرم و برد آن هزار و ۱۰۰ کیلومتر است.
عربستان از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از ۱۶ هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.
متجاوزان در این چهارسال از کمک های همه جانبه آمریکا و دیگر کشورهای غربی برخوردار بوده اند.
شبک**۶۱۱۶**۱۳۹۲

انتهای پیام /*


سیاسی


یمن


سرنگونی پهپاد آمریکایی


پدافند هوایی یمن

نظرات بسته شده است.