از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92418

113 بازدید

سید مسعود یاوری جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این کمکها شامل ۳۰ هزار بطری آب معدنی در قالب پنج هزار شل، ۱۵ تن برنج، هزار و ۵۰۰ بسته غذایی یک ماهه و چهار هزار بطری روغن است.وی ادامه داد: این اقلام توسط یک دستگاه تریلر و دو دستگاه کامیون ۱۰ چرخ […]

سید مسعود یاوری جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این کمکها شامل ۳۰ هزار بطری آب معدنی در قالب پنج هزار شل، ۱۵ تن برنج، هزار و ۵۰۰ بسته غذایی یک ماهه و چهار هزار بطری روغن است.
وی ادامه داد: این اقلام توسط یک دستگاه تریلر و دو دستگاه کامیون ۱۰ چرخ به مناطق سیل زده ارسال شده است.
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی همچنین از ارسال اقلام غذایی و زندگی برای عشایر خراسان رضوی مستقر در استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد ۴۲ کیسه آرد، ۳۱ عدد سیلندر گاز و یک ماشین شامل مواد غذایی، کنسرو و پلاستیک برای عشایر خراسان رضوی که در حال حاضر در مراوه تپه استان گلستان مستقر هستند اعزام شده است.
شهرستان آق قلا که طی روزهای اخیر در محاصر سیل قرار گرفته است، در شمال استان گلستان قرار دارد و از شمال با کشور ترکمنستان همسایه است.
بارندگی اخیر توام با توفان خسارات زیادی در استان گلستان بر جای گذاشت و جان دو کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
از روز دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از ۳۰۰ میلمتر باران در استان گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به یک متر و نیم رسید.
۱۹۲۲/۳۰۲۷/

انتهای پیام /*


اجتماعی


کمک هلال احمر


آق قلا


خراسان رضوی

نظرات بسته شده است.