از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92395

58 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های نخستین نماز جمعه سال ۹۸ در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: در دنیا دوم فرودین را روز جهانی آب نامگذاری کرده اند،غربی ها این روز را روز جهانی آب نامگذاری کرده اند تا نشان دهند که آینده جنگ بشریت جنگ آب است.به گفته […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های نخستین نماز جمعه سال ۹۸ در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: در دنیا دوم فرودین را روز جهانی آب نامگذاری کرده اند،غربی ها این روز را روز جهانی آب نامگذاری کرده اند تا نشان دهند که آینده جنگ بشریت جنگ آب است.
به گفته وی، آنها مطابق محاسبات خودشان این حرف‌ها را می زنند و به محاسبات توحیدی هم باور ندارند، نمونه‌اش همین امسال که هیچ کس حساب نمی کرد که برای کشور سال پر بارشی باشد.
نکونام اظهار داشت:در مساله تامین آب شرب باید ابتدا تدابیر درست شود و دوم مصارف باید حساب شده باشد.
وی تاکید کرد : این دو نکته، تدابیر و مصارف در چند روز گذشته که استان با مشکل آب مواجه شد با یک سوء تدبیر همراه شد و اگر زمانی که می‌خواستند طرح انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد را انجام دهند، درست تدبیر کرده بودند و یک مخزن در سرشاخه تعریف کرده بودند این مشکل به وجود نمی‌آمد.
نکونام یادآور شد : چهارمحال و بختیاری یک استان سردسیر و برف‌گیر است و مشکلاتی که اکنون در خصوص انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد بوجود آمده قابل پیش بینی بود و باید آن را در آینده رفع کنند.
به گفته وی، تدبیر در مصرف،در برنامه‌ریزی و توزیع آب باید مدیریت شود و با مدیریت درست می توان از ضایعات جلوگیری کرد.
خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به همزمانی اعتکاف و ایام نوروزی تصریح کرد: حضور جوانان در آیین معنوی اعتکاف امسال چشمگیر بود و نشان می دهد که نوجوان و جوانان دغدغه دین دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید تصریح کرد: تمامی مسوولان و دولتمردان و اقشار مختلف مردم برای تحقق شعار سال وظیفه و رسالت خطیری برعهده دارند.
نکونام یادآور شد: ایران اسلامی به برکت حضور جوانان انقلابی و مومن از گردنه های سخت عبور کرده است و سال ۹۸ باید سال رونق تولید و اقتصاد کشور باشد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام رضا (ع) در روز اول فرودین ماه سال ۹۸ ادامه داد: همه باید توجه داشته باشند سخنان مقام معظم رهبری ،سخنان راهگشا و چراغ راه آینده است.
نکونام به عهد شکنی آمریکایی ها در تمامی دوره ها اشاره کرد و گفت: خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که ، انقلاب ایران، آمریکا را غافلگیر کرد و آنها چهل سالگی انقلاب را یک رخداد بزرگ در جهان می دانند.
به گفته وی،رهبر انقلاب در دیدار با زوار و مجاوران بارگاه امام هشتم فرمودند، که ایرانی خصیصه‌اش این است که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی او را بگیرد و هیچ کس نمی تواند ایرانی را سر خورده و ناامید کند .
نکونام خاطر نشان کرد: سال ۹۸ سالی است که همین راه با قوت باید ادامه پیدا کند و رهبری راهها و مسائل را ترسیم کرده اند.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


عبادی سیاسی


نماز جمعه


شهرکرد

نظرات بسته شده است.