از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92372

117 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر بااشاره به اهمیت شعار سال افزود : رسیدن به این آرمان نیازمند همت مسئولان و رفع موانع تولید در کشور است. وی گفت: مسئولان برای تحقق شعارسال به دنبال فراهم کردن مقدمات آن باشند […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر بااشاره به اهمیت شعار سال افزود : رسیدن به این آرمان نیازمند همت مسئولان و رفع موانع تولید در کشور است.
وی گفت: مسئولان برای تحقق شعارسال به دنبال فراهم کردن مقدمات آن باشند و از وارد کردن هزینه های سنگین غیرضرور به بیت المال خودداری نمایند.
صفایی پور نیروی جوان کشور را سرمایه ای ارزشمند خواند و افزود : مسئولان برای تحقق رونق تولید بسترهای مناسب و محیط کسب و کار را برای آنان فراهم کنند.
وی با اشاره به شعار حمایت ازکالای ایرانی تصریح کرد: مردم سال گذشته درخرید کالای ایرانی و تحقق شعار سال نسبتا خوب عمل کردند .
امام جمعه میامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: باید اقشارمختلف مردم با تشکیل کانون های اقتصادی به دنبال تولید و رونق آن باشند.
خطیب جمعه میامی بااشاره به ظرفیت های فراوان کشور خاطر نشان کرد: مشکلات عمده کشور با مدیریت صحیح درحوزه های مختلف حل شدنی است.
امام جمعه میامی به آسیب هایی که برف و کولاک چند روز گذشته در این شهرستان برجای گذاشت اشاره کرد و گفت: راه های مواصلاتی میامی بیشترین تصادفات جاده ای را دراستان دارد که جلوگیری از آن نیازمند اقدام عملی است.
صفایی پور گفت : مسئولان برای رفع مشکلات مردم دربخش کالپوش تلاش کرده و امکانات وتجهیزات مناسب برای این بخش فراهم شود.
وی باتشکر از حضور مسئولان ونیروهای امدادی درخدمات رسانی به مردم بخش کالپوش افزود: ستاد مدیریت بحران این شهرستان باید به امکانات مورد نیاز مجهز باشد تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی کند.
وی با تسلیت وفات حضرت زینب(س) گفت : آن حضرت در دوران زندگانی نقش برجسته‌ای در زنده نگه داشتن واقعه عاشورا ایفا کردند.
۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


صفایی پور


میامی

نظرات بسته شده است.