از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92340

140 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی به بیان شعارهای تبیین شده در ۱۰ سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: هم مردم و هم مسئولان در برابر اقتصاد مقاومتی، اسراف و صرفه جویی، […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی به بیان شعارهای تبیین شده در ۱۰ سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: هم مردم و هم مسئولان در برابر اقتصاد مقاومتی، اسراف و صرفه جویی، تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی و حماسه اقتصادی، اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال مسئول هستیم.
وی افزود: در سال جدید نیز حمایت از اقتصاد ملی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و رونق تولید فواید بسیار زیادی برای جامعه خواهد داشت.
این مقام مسئول با اشاره به مزایای رونق تولید در جامعه تصریح کرد: با رونق تولید میل مصرف کننده به خرید کالای ایرانی افزایش پیدا میکند و این موضوع سبب شکل گیری اشتغال، مسکن، ازدواج و فرزند آوری برای جوانان و ایجاد نشاط در جامعه میشود.
امام جمعه شهر دماوند اضافه کرد: با رونق تولید بیکاری، قاچاق کالا کاهش پیدا کرده و درآمد دولت افزایش یافته زیرا مانع خروج ارز از کشور میشود.
فتاح دماوندی رونق تولید را سبب کاهش واردات کالای مصرفی دانست و گفت: با رونق تولید آسیب های اجتماعی از جمله فقر، طلاق و اعتیاد ناشی از بیکاری در جامعه کم و رفاه خانواده های ایرانی بیشتر میشود و تحریم های دشمنان کم اثر خواهد شد.
وی تاکید کرد: از بین رفتن رکود اقتصادی، افزایش صادرات کالای ایرانی، کاهش فاصله طبقاتی، ارزش پیدا کردن پول ملی و کاهش وابستگی اقتصاد ملی به ارز خارجی از دیگر مزایای رونق تولید است و می بایست در سال جدید موانع تولید را برطرف کنیم.
امام جمعه شهر دماوند با بیان اینکه در شهرستان می بایست در خصوص رفع موانع تولید اقدامات موثری صورت گیرد خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی باید فعال شوند و واحدهای غیر فعال می بایست جای خود را به واحدهای فعال و آماده تولید دهند و مسئولان می بایست مشکلات کشاورزان و باغداران را بررسی کنند.
تهرام/۷۲۴۶//۶۱۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


رونق تولید


اقتصاد مقاومتی

نظرات بسته شده است.