از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92225

134 بازدید

هدایت الله جمالی پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: نامگذاری سال با عناوین اقتصادی، توجه و حساسیت مقام معظم رهبری را نسبت به موضوع اشتغال، تولید و توسعه پایدار را نشان می ‌دهد.وی تصریح کرد: مسئولان در برنامه‌ و سیاستگذاری‌های خود موضوع رونق تولید را مورد توجه قرار دهند، […]

هدایت الله جمالی پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: نامگذاری سال با عناوین اقتصادی، توجه و حساسیت مقام معظم رهبری را نسبت به موضوع اشتغال، تولید و توسعه پایدار را نشان می ‌دهد.
وی تصریح کرد: مسئولان در برنامه‌ و سیاستگذاری‌های خود موضوع رونق تولید را مورد توجه قرار دهند، چرا که رهبری با نامگذاری سال راه و مسیر توسعه را برای مردم نمایان کرده است.
جمالی پورعنوان کرد: تحریم‌های ظالمانه در سال گذشته اگرچه موجب بروز معضلات و مشکلات در وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور شد ولی بر فعالیت های اقتصادی و تولیدی بی تاثیر بود.
وی یادآور شد: تحقق منویات رهبری در توجه به رونق تولید و ایجاد زیرساخت و بسترهای توسعه پایدار نتیجه بخش خواهد بود و بخشی از مشکلات اقتصادی را کاهش می‌دهد.
فرماندار ری افزود: اقتصاد کشور در سال ۹۸ با عنایت مقام معظم رهبری، تلاش دولت و حمایت مردم رونق خواهد گرفت و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بهبود می‌یابد.
وی عنوان کرد: بسیج همه امکانات، ظرفیت‌های موجود، به کارگیری نیروهای مستعد و نخبه در تحقق منویات رهبری مبنی بر سال رونق تولید نقشی موثر و مهم دارد.
جمالی پور با تاکید بر اینکه همکاری، همراهی و هم افزایی مردم و مسئولان موجب رونق و توسعه اقتصادی می‌شود، گفت: دولت و مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های مضاعف و بیشتری را برداشته تا مشکلات و معضلات کشور در حوزه اقتصادی کاهش یابد.
۱۹۷۰/۶۰۰۳

انتهای پیام /*


اقتصاد


شعار سال


فرماندار ری


رونق تولید

نظرات بسته شده است.