از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92207

81 بازدید

به گزارش خطرنگار، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عوارضی تهران- قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مهمترین اولویت استانداری تهران بر اساس فرمایشان مقام معظم رهبری و شعار امسال در زمینه رونق تولید به شمار می رود.محسنی بندپی عنوان کرد: فعال سازی واحدهای نیمه […]

به گزارش خطرنگار، انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از عوارضی تهران- قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مهمترین اولویت استانداری تهران بر اساس فرمایشان مقام معظم رهبری و شعار امسال در زمینه رونق تولید به شمار می رود.
محسنی بندپی عنوان کرد: فعال سازی واحدهای نیمه کاره، بازسازی و نوسازی صنایع در رابطه با سرمایه گردش به عنوان یک اصل و راهبرد مد نظر قرار دارد و از همه ی ظرفیت های استان در این راستا استفاده می شود.
وی گفت: ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران واقع شده است که باید واحدهای نیمه فعال نیز مانند گذشته فعال، پرکار و با رونق شوند.
استاندار تهران گفت: هتل‌های تهران در ایام نوروزی از تخفیف ۵۰ درصد برخوردار بوده و امسال شرایط برای مسافران نوروزی تهران مطلوب تر از گذشته شده است.
محسنی بندپی گفت: امکانات لازم در زمینه بازدید گردشگران از مناطق گردشگری و تاریخی شهر تهران فراهم شده است تا علاقمندان بتوانند از این مناطق بازدید داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم در گذراندن سفر سالم، ایمن و خوش برای مسافران ایام نوروزی فراهم شده است تا مسافران در ایام بدون دغدغه در مسیرهای مورد نظر خود قرار گیرند اضافه کرد: امکانات لازم در حوزه امداد رسانی، هلال احمر، برقراری پایگاه های اورژانس جاده ای و امکانات راهداری فراهم شده است تا در صورت نیاز خدمات فوری و اورژانس به مردم ارائه شود.
محسنی بندپی افزود: حجم تردد در جاده های کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است و این افزایش در جاده های مربوط به استان تهران نیز وجود دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز در ادامه گفت: برنامه های مدون و مشخصی دربخش پایگاه نوروزی فعال وجود دارد تا بتوان در نوروز سال ۹۸ خدمات مطلوب و موثرتری را نسبت به سال های گذشته ارائه داد.
محمد تقی زاده افزود: شهرستان ری از آثار تاریخی ومذهبی وجاذبه های گردشگری فراوانی برخوردارهستند و بر همین اساس تدابیر لازم برای حضور گردشگران و استفاده از ظرفیت های گردشگری این مناطق اندیشیده شده است.
وی یادآور شد: حضور مسافران در جاده ها نسبت به سال های گذشته افزایش قابل مقایسه و رشد چشم گیری داشته است و مسافران همکاری لازم با ستادهای گردشگری را انجام داده اند.
۱۹۷۰//۶۱۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


استاندار تهران


سفرهای نوروزی


شهرستان ری

نظرات بسته شده است.