از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92173

143 بازدید

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با همت دولت، سرمایه گذاران و بخش خصوصی شاهد رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور باشند.وی تاکید کرد: به طور قطع با وجود مشکلات اقتصادی، نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، توسعه اقتصادی را […]

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خطرنگار، اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با همت دولت، سرمایه گذاران و بخش خصوصی شاهد رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور باشند.
وی تاکید کرد: به طور قطع با وجود مشکلات اقتصادی، نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، توسعه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و اهمیت موضوع های اقتصادی به نام سال «رونق تولید» نامگذاری کردند که امری ضروری و بجا است.
وی بیان کرد: این نامگذاری حکایت از آن دارد که در حوزه تولید داخل که سال ۹۷ نیز معظم له به حمایت از کالای ایرانی توصیه کردند، در سال جدید نیز باید استفاده از کالای داخلی رونق پیدا کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ادامه داد: با حمایت از کالای داخلی، تولید در حوزه های مختلف باید به رونق برسد و سرمایه گذاران ورود جدی به این حوزه داشته باشند.
حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: دولت نیز باید در سال جدید با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، تمامی موانع و مشکلات را تا جایی که امکان دارد از سر راه سرمایه گذاران بردارد تا بتوانیم به رونق تولید برسیم.
وی رونق تولید را ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی، توسعه صادرات، ارز آوری و گشایش اقتصادی تعبیر کرد.
حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه تقارن سال جدید با سالروز ولادت با سعادت مولی متقیان امیرالمومنین علی(ع) در ماه مبارک رجب را باید به فال نیک بگیریم و برای توفیق روز افزون در حوزه های مختلف تلاش کنیم افزود: امیدواریم در سال جدید با تکیه بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب مشکلات کشور کاهش پیدا کند.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای کشور بویژه ملایر در حوزه های مختلف گفت: باید از توانمندی هایی که از برند جهانی شدن انگور و ملی شدن منبت در اختیار داریم، بتوانیم بهترین ظرفیت سازی را داشته باشیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید با استفاده از این ظرفیت ها بهترین امکان سنجی را برای توسعه پایدار، اشتغال ماندگار و تحول در حوزه های صنعت، کشاورزی و صنایع دستی داشته باشیم.
۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


رونق تولید


شعار سال


نماینده مردم ملایر

نظرات بسته شده است.