از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92056

58 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، متن کامل پیام نوروزی آیت الله عبدالکریم عابدینی به شرح زیر است:اعوذ بالله من الشیطان الرجیمبسم الله الرحمن الرحیمالحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرینیا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، متن کامل پیام نوروزی آیت الله عبدالکریم عابدینی به شرح زیر است:
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
سلام عرض می‌کنم به همه مردان، زنان، جوانان، کودکان و اقشار مختلف مردم که در این مرز و بوم بنده خدا هستند و خدای متعال لطف و رحمتش را بر آنها گسترده است.
ضمن تبریک سال نو از خدای متعال سال پیروزی، موفقیت و ره‌آوردهای بزرگ الهی را تقاضا داریم.
در سالی که گذشت راهپیمایی عظیم، جهانی و بین المللی اربعین، کنگره بزرگ سه هزار شهید استان قزوین و راهپیمایی باشکوه و حماسی ۲۲ بهمن را داشتیم و امیداریم در سال پیش رو مشمول پیروزی‌ها و امیدهای بزرگ باشیم و شاهد گشایش در زندگی مردم، رفع تنگدستی و بیکاری باشیم.
امیدواریم هر روز امید مردم ما به زندگی بیشتر شود و دلهای آحاد مردم نسبت به یکدیگر مهربان‌تر باشد و خدای متعال فضل، رحمت و نزولات آسمانی‌اش را شامل حال مردم ما قرار دهد.
آغاز سال ۹۸ تقریباً با بهار معنوی یعنی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان همراه شده است و امیدواریم همان طور که زمین جشن شکوفایی، گل، عطر و حیات به خود می‌گیرد، ما نیز در بهار معنوی هر روز دل‌های آبادتر و مهربان‌تر و زندگی مملو از احترام نسبت به بزرگ ترها، پدران، مادران و پیران خانواده داشته باشیم و بزرگان نیز نسبت به نوجوانان و کودکان مهربان تر باشند.
ان‌شاء الله تحت رهبری جانشین امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالی با موفقیت های بزرگ، پیروزی های امیدبخش و مهربانی با یکدیگر در پیش داشته باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


پیام نوروزی


بهار معنوی


نماینده ولی فقیه در قزوین

نظرات بسته شده است.