از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92041

78 بازدید

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، گفت : در جریان این مسابقات در تبریز ، بانوان رزمی کار گیلان موفق به کسب هفت مدال طلا، چهار مدال نقره و ۲ مدال و عنوان نایب قهرمانی کشور شدند.مونا شفیعی نژاد اظهار داشت: در جریان این رقابت ها […]

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، گفت : در جریان این مسابقات در تبریز ، بانوان رزمی کار گیلان موفق به کسب هفت مدال طلا، چهار مدال نقره و ۲ مدال و عنوان نایب قهرمانی کشور شدند.
مونا شفیعی نژاد اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در رده سنی نونهالان ، رها حمیدی از استان گیلان در وزن ۳۱ کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: همچنین زهرا پورضعیف دوست در وزن ۴۶ کیلوگرم از گیلان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره و معصومه پورعاشور دیگر دختر رزمی کار گیلانی حاضر در این مسابقات در وزن ۳۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز و عنوان سومی شدند.
وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی نوجوانان و در وزن ۷۴ کیلوگرم یکتا یوسفی پور از استان گیلان برابر حریفان خود به برتری رسید و مدال طلا و عنوان قهرمانی این وزن را به خود اختصاص داد، آتنا آورسته دیگر دختر گیلانی حاضر در این مسابقات نیز در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.
وی اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز، زهرا نوروزی از گیلان در وزن ۶۲ کیلوگرم توانست با پیروزی بر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای این وزن را کسب کند و زهرا ثنایی رحمن دیگر رزمی کار گیلانی در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال برنز و مقام سوم این رقابت ها را تصاحب کرد.
نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های رده سنی بزرگسالان نیز که با درخشش خیره کننده بانوان گیلانی همراه بود، مریم محمدعلیپور در وزن ۵۰ کیلوگرم ، بهناز محمدی در وزن ۵۵ کیلوگرم ، سحر عسگری در وزن ۶۵ کیلوگرم ، آذر بوته کار در وزن ۸۵ کیلوگرم و آمنه ممتازصنعتی در وزن ۹۰ کیلوگرم همگی از استان گیلان موق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدند.
وی در ادامه اظهار کرد: در وزن ۷۷ کیلوگرم این رده سنی نیز ، زینب درویشی از استان گیلان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات استریت فایت قهرمانی بانوان کشور شد.
شفیعی نژاد افزود: در رقابت های رزمی استریت فایت قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های اصفهان ، گیلان ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تبریز با هم به رقابت پرداختند.
۷۲۸۵ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


ورزش


رزمی


قهرمانی کشور

نظرات بسته شده است.