از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92037

24 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، استاندار خوزستان در مراسم بهره برداری از سالن اجتماعات شهر آزادی گفت:سال ۹۷ به رغم همه مشکلات و سختی ها با همت جمعی و وحدت خوب مردم و مسئولین سپری شد.غلامرضا شریعتی افزود:۶ ماه نخست سال ۹۷ شاهد خشکسالی شدید بودیم که طی ۷۰ سال اخیر بی سابقه بود.وی افزود:همه تلخی […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، استاندار خوزستان در مراسم بهره برداری از سالن اجتماعات شهر آزادی گفت:سال ۹۷ به رغم همه مشکلات و سختی ها با همت جمعی و وحدت خوب مردم و مسئولین سپری شد.
غلامرضا شریعتی افزود:۶ ماه نخست سال ۹۷ شاهد خشکسالی شدید بودیم که طی ۷۰ سال اخیر بی سابقه بود.
وی افزود:همه تلخی ها و سختی های امسال با انسجام عمومی و هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب سپری شد .
شریعتی افزود:طی ماههای اخیر شاهد بارش های بسیار خوب بودیم که نویدبخش شرایط مطلوب در بخش های مختلف برای استان است.
وی افزود:پیش بینی می شود با توجه به بارش ها، شاهد افزایش تولید باشیم و البته استان خوزستان در زمینه تولید ملی نقش خودش را بیشتر کرده است.
استاندار خوزستان خاطرشان کرد:طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در فاز نخست به خوزستان کمک شایانی کرده است.
وی تاکید کرد:روند توسعه در خوزستان با شتاب در حال انجام است و امیدواریم سال جدید با همت همگان این روند بیشتر و سریعتر باشد.
استاندار خوزستان با اشاره به خدمات خوب انجام شده در اندیمشک گفت:طرح های خوبی در این شهرستان در حال انجام است که موجب تحول در این شهرستان می شود.
وی با قدردانی از تلاش مسئولین اندیمشک در تحقق طرح های مختلف در اندیمشک گفت:طرح بندر خشک و فولاد و طرح های مهم دیگری نیز برای اندیمشک پیگیری و اجرا می شود که کمک خوبی به اشتغال و اقتصاد منطقه می کند.
پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک هم گفت:برای توسعه متوازن همه مناطق شهرستان تلاش و برنامه ریزی شده است.
وی افزود:در این راستا طرح های عمرانی متناسب با نیاز مناطق تعریف و احداث شده است و این خدمات با تلاش بیشتر ادامه خواهد داشت.
علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان هم به تشریح برخی خدمات در این حوزه پرداخت.
به گزارش خطرنگار، سالن اجتماعات کوثر شهر آزادی در فضایی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح گردید.
همچنین طرح روشنایی بلوار ۴۵ متری قدس اندیمشک با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ۹ هزار و ۸۶۵ متر طول شبکه افتتاح شد.
جاده سلامت کوی لور نیز دیگر طرح افتتاح شده در اندیمشک بود.
۷۲۸۱/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


افتتاحیه


طرح عمرانی


اندیمشک

نظرات بسته شده است.