از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92030

92 بازدید

مسلم فائق نیا شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: واژگونی خودرو پراید ظهر امروز در کیلومتر ۳۰ جاده سبزوار- شاهرود یک کشته و سه مصدوم داشت که مصدومان به وسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.وی ادامه داد: واژگونی خودرو سمند در کیلومتر ۲۵ جاده سبزوار- شاهرود […]

مسلم فائق نیا شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: واژگونی خودرو پراید ظهر امروز در کیلومتر ۳۰ جاده سبزوار- شاهرود یک کشته و سه مصدوم داشت که مصدومان به وسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
وی ادامه داد: واژگونی خودرو سمند در کیلومتر ۲۵ جاده سبزوار- شاهرود نیز پنج مصدوم داشت که مصدومان به وسیله اورژانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
فائق نیا اظهار داشت: همچنین واژگونی خودرو ال ۹۰ در جاده سبزوار – نیشابور چهار مصدوم داشت که این مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.
۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


سوانح رانندگی


یک کشته ۱۲ مصدوم


سبزوار

نظرات بسته شده است.